Som una Comunitat d’Aprenentatge que persegueix la màxima qualitat d’ensenyament-aprenentatge per als seus alumnes. Creu i aposta fermament per les capacitats de tots els nens i nenes. No limita, ajuda a créixer.

Una escola oberta que es construeix amb la participació i la intervenció de tots els agents que poden millorar l’aprenentatge. El centre esdevé l’espai educatiu on totes les persones ensenyen i aprenen, siguin nens, mares, pares, voluntariat o l’equip de mestres, qui té la responsabilitat bàsica d’aquest procés. Es basa doncs en l’acció coordinada de tots els agents educatius. Una escola on se us convida a ser protagonistes del procés educatiu del vostre fill o filla.

Una escola que treballa amb metodologies contrastades, basades en l’experimentació, el treball cooperatiu, el diàleg i l’aprenentatge dialògic, la diversificació de propostes i de recursos, l’esforç i els valors humans com a fonament i fita…

L’escola vol formar alumnes competents, amb habilitat per argumentar i justificar, capaços de donar respostes creatives, innovadores, ajustades, adequades per a una societat canviant i en evolució constant.

Llista definitiva d’alumnes assignats al centre

En aquest espai podeu accedir a la llista definitiva d’alumnes assignats al centre.
La formalització de la matrícula ha de fer-se del 13 al 17 de juliol, demanant telefònicament cita prèvia. També es pot formalitzar la matrícula de manera telemàtica.
Per a la matrícula, heu de portar:… Llegeix més»

Video Comiat P5

Hola famílies i nens i nenes de P5,
L’equip de petits us volem fer un regal.
Junts hem compartit tres anys, plens emocions, sentiments i aprenentatges.
Hem fet gran camí i per nosaltres ha estat un plaer ?.
Això no és un adéu sinó un fins ara, ja que… Llegeix més»