Som una Comunitat d’Aprenentatge que persegueix la màxima qualitat d’ensenyament-aprenentatge per als seus alumnes. Creu i aposta fermament per les capacitats de tots els nens i nenes. No limita, ajuda a créixer.

Una escola oberta que es construeix amb la participació i la intervenció de tots els agents que poden millorar l’aprenentatge. El centre esdevé l’espai educatiu on totes les persones ensenyen i aprenen, siguin nens, mares, pares, voluntariat o l’equip de mestres, qui té la responsabilitat bàsica d’aquest procés. Es basa doncs en l’acció coordinada de tots els agents educatius. Una escola on se us convida a ser protagonistes del procés educatiu del vostre fill o filla.

Una escola que treballa amb metodologies contrastades, basades en l’experimentació, el treball cooperatiu, el diàleg i l’aprenentatge dialògic, la diversificació de propostes i de recursos, l’esforç i els valors humans com a fonament i fita…

L’escola vol formar alumnes competents, amb habilitat per argumentar i justificar, capaços de donar respostes creatives, innovadores, ajustades, adequades per a una societat canviant i en evolució constant.

Autodefensa digital i Societat K. Activitats per fomentar l’esperit crític

Les biblioteques de Granollers organitzen uns tallers sobre tecnologia de caire educatiu:

Curs de català

Avui han començat les classes de català per a famílies. Han vingut 15 persones amb molta il·lusió per aprendre la llengua catalana.
En aquests moments només disposem d’una persona formadora. Aniria molt bé poder disposar d’una altra formadora o formador, d’aquesta manera podríem donar una atenció… Llegeix més»

Curs de castellà per a persones adultes

Amb la col·laboració de FACEPA s’ha organitzat un curs de llengua catalana. Si estàs interessat en participar, contacta amb l’escola a través del telèfon 938493687 o mitjançant el correu electrònic a8053391@escolalledoner.com.