Som una Comunitat d’Aprenentatge que persegueix la màxima qualitat d’ensenyament-aprenentatge per als seus alumnes. Creu i aposta fermament per les capacitats de tots els nens i nenes. No limita, ajuda a créixer.

Una escola participativa que es construeix amb la participació i la intervenció de tots els agents que poden millorar l’aprenentatge. El centre esdevé l’espai educatiu on totes les persones ensenyen i aprenen, siguin nens, mares, pares, voluntariat o l’equip de mestres, qui té la responsabilitat bàsica d’aquest procés. Es basa doncs en l’acció coordinada de tots els agents educatius. Una escola on se us convida a ser protagonistes del procés educatiu del vostre fill o filla.

Una escola que treballa amb metodologies contrastades, basades en l’experimentació, el treball cooperatiu, el diàleg i l’aprenentatge dialògic, la diversificació de propostes i de recursos, l’esforç i els valors humans com a fonament i fita…

L’escola vol formar alumnes competents, amb habilitat per argumentar i justificar, capaços de donar respostes creatives, innovadores, ajustades, adequades per a una societat canviant i en evolució constant.

Grups Interactius a P5

Aquest curs hem seguit realitzant Grups Interactius setmanalment, en la mesura del possible.
Intercalant una setmana d’activitats de Llengua i la següent setmana d’activitats de Matemàtiques.
Moltes gràcies famílies voluntàries per fer possible aquest aprenentatge!
Us deixem les fotografies de diferents moments de Grups Interactius i diferents recursos.
Llegeix més»

Els nostres interessos : Gràcies MARES per aquestes visites tant especials…tant… Classe dels HIPOPÒTAMS

Durant aquest segon trimestre l’interès estrella ha estat l’embaràs i el naixement  dels germans i germanes d’alguns nens i nenes de l’aula. Notícies que ens omplen d’alegria quan les compartim, és per això que les hem convidat a l’aula per tal que ens expliquin curiositats… Llegeix més»

TERTÚLIES HIPOPÒTAMS 2n Trimestre

Durant aquest segon trimestre hem pogut tornar a gaudir de les tertúlies amb aquests contes. El contacte amb tot aquest univers imaginari ens ajuda a diferenciar la fantasia de la realitat, ens ajuda a conèixer nou vocabulari i també a posar paraules allò que sentim… Llegeix més»

El RACÓ de CONSTRUCCIONS i JOC SIMBÒLIC

En el RACÓ de construccions la creativitat en el fer i el joc simbòlic van de la mà. Un munt de material divers : poeces imantades, peces de fusta de diferents formes geomètriques, tamanys i colors, el kable,el lego, el magformers, els nins, la caseta… Llegeix més»

Els RACONS de MATEMÀTIQUES dels hipopòtams i les ambulàncies

Al llarg del trimestre a l’aula hem trobat diferent material que forma part del racó matemàtic. Ens hem mostrat molt cuiosos i motivats per conèixer els diferents jocs i realizar les diferents propostes.

Amb les diferents propostes hem volgut aconseguir que els vostres fills i… Llegeix més»

Els RACONS DE LLENGUA dels hipopòtams i les ambulàncies

Des de l’inici de curs LA BIBLIOTECA I ELS CONTES han format part del nostre dia a dia a l’aula,. Aquest treball ens ajuda a relacionar conceptes i aprenentatges del dia a dia. També ens ajuda a fer de pont entre el llenguatge oral i… Llegeix més»

Ajornat el procés de preinscripció

El Departament d’Educació decideix ajornar la preinscipció escolar del segon cicle d’infantil, primària i secundària fins que es pugui garantir la seva realització en condicions de normalitat.