Som una Comunitat d’Aprenentatge que persegueix la màxima qualitat d’ensenyament-aprenentatge per als seus alumnes. Creu i aposta fermament per les capacitats de tots els nens i nenes. No limita, ajuda a créixer.

Una escola oberta que es construeix amb la participació i la intervenció de tots els agents que poden millorar l’aprenentatge. El centre esdevé l’espai educatiu on totes les persones ensenyen i aprenen, siguin nens, mares, pares, voluntariat o l’equip de mestres, qui té la responsabilitat bàsica d’aquest procés. Es basa doncs en l’acció coordinada de tots els agents educatius. Una escola on se us convida a ser protagonistes del procés educatiu del vostre fill o filla.

Una escola que treballa amb metodologies contrastades, basades en l’experimentació, el treball cooperatiu, el diàleg i l’aprenentatge dialògic, la diversificació de propostes i de recursos, l’esforç i els valors humans com a fonament i fita…

L’escola vol formar alumnes competents, amb habilitat per argumentar i justificar, capaços de donar respostes creatives, innovadores, ajustades, adequades per a una societat canviant i en evolució constant.

Llista definitiva d’alumnes assignats al centre

En aquest espai podeu accedir a la llista definitiva d’alumnes assignats al centre.
La formalització de la matrícula ha de fer-se del 13 al 17 de juliol, demanant telefònicament cita prèvia. També es pot formalitzar la matrícula de manera telemàtica.
Per a la matrícula, heu de portar:… Llegeix més»

Video Comiat P5

Hola famílies i nens i nenes de P5,
L’equip de petits us volem fer un regal.
Junts hem compartit tres anys, plens emocions, sentiments i aprenentatges.
Hem fet gran camí i per nosaltres ha estat un plaer ?.
Això no és un adéu sinó un fins ara, ja que… Llegeix més»

Preinscripció escolar, del 13 al 22 de maig.

La preinscripció escolar d’educació infantil i primària es farà entre el 13 i el 22 de maig de manera telemàtica
Aquelles famílies que no disposin de mitjans per dur-la a terme telemàticament, podran fer-la de forma presencial entre el 19 i el 21 de maig, amb… Llegeix més»

Tutorials Chromebooks i Portàtils Linkat

El departament d’educació, a través de les escoles, ha facilitat un dispositiu (portàtil o Chromebook) a les famílies que no en tenen amb l’objectiu que tots els alumnes de primària puguin seguir la seva formació acadèmica en línia.
Us facilitem tutorials amb possibles dubtes. Aquests tutorials… Llegeix més»

SANT JORDI A LA COMUNITAT DE PETITS: MARATÓ DE CONTES

Aquesta setmana és Sant Jordi, un dia especial on l’amor, les roses i els contes són el símbol que l’identifica.
Des de la comunitat de petits, malgrat la distància, us volem regalar una Marató de contes ben especials, esteu a punt?
BON SANT JORDI!!
Ens en sortirem!