Som una Comunitat d’Aprenentatge que persegueix la màxima qualitat d’ensenyament-aprenentatge per als seus alumnes. Creu i aposta fermament per les capacitats de tots els nens i nenes. No limita, ajuda a créixer.

Una escola participativa que es construeix amb la participació i la intervenció de tots els agents que poden millorar l’aprenentatge. El centre esdevé l’espai educatiu on totes les persones ensenyen i aprenen, siguin nens, mares, pares, voluntariat o l’equip de mestres, qui té la responsabilitat bàsica d’aquest procés. Es basa doncs en l’acció coordinada de tots els agents educatius. Una escola on se us convida a ser protagonistes del procés educatiu del vostre fill o filla.

Una escola que treballa amb metodologies contrastades, basades en l’experimentació, el treball cooperatiu, el diàleg i l’aprenentatge dialògic, la diversificació de propostes i de recursos, l’esforç i els valors humans com a fonament i fita…

L’escola vol formar alumnes competents, amb habilitat per argumentar i justificar, capaços de donar respostes creatives, innovadores, ajustades, adequades per a una societat canviant i en evolució constant.

Comiat curs 18-19

Avui hem tingut un comiat molt especial. Ens hem acomiadat dels nens i nenes de sisè, que han compartit amb nosaltres nou anys de la seva vida, els hem vist créixer i ens hi sentim molt orgullosos.
També ens hem acomiadat de dues mestres, la Montserrat… Llegeix més»

FESTA AMPA 2019

DISSABTE ES VA CELEBRAR LA FESTA DE L’AMPA DE L’ESCOLA. VA SER UN MOMENT MOLT ENTRANYABLE I VISCUT. HI HAVIA MOLTES FAMÍLIES I ELS ALUMNES DE SISÈ QUE TAMBÉ SE’LS VA PREPARAR UNA FESTA DE COMIAT. MIREU QUE BÉ S’HO VAN PASSAR!

P5: KANDINSKY I L’ART ABSTRACTE

EN ARRIBAR A L’AULA TENÍEM EXPOSATS DIFERENTS QUADRES, AQUESTS EREN DIFERENTS DEL QUE HAVÍEM VIST FINS AL MOMENT, EREN ABSTRACTES. ENTRE TOTS/ES VAM ANAR OBSERVANT, IMAGINANT I EXPLICANT LES COSES QUE ANÀVEM VEIENT:

• LÍNIES NEGRES RECTES ,CORBES, EN FORMA D’ONADA, LÍNIES CREUADES
  • DIFERENTS FORMES GEOMÈTRIQUES: CERCLE,RECTANGLES,TRIANGLES,QUADRATS,CERCLES CONCÈNTRICS..
  • ALGUNS… Llegeix més»