Som una Comunitat d’Aprenentatge que persegueix la màxima qualitat d’ensenyament-aprenentatge per als seus alumnes. Creu i aposta fermament per les capacitats de tots els nens i nenes. No limita, ajuda a créixer.

Una escola participativa que es construeix amb la participació i la intervenció de tots els agents que poden millorar l’aprenentatge. El centre esdevé l’espai educatiu on totes les persones ensenyen i aprenen, siguin nens, mares, pares, voluntariat o l’equip de mestres, qui té la responsabilitat bàsica d’aquest procés. Es basa doncs en l’acció coordinada de tots els agents educatius. Una escola on se us convida a ser protagonistes del procés educatiu del vostre fill o filla.

Una escola que treballa amb metodologies contrastades, basades en l’experimentació, el treball cooperatiu, el diàleg i l’aprenentatge dialàgic, la diversificació de propostes i de recursos, l’esforç els valors humans com a fonament i fita… Són les metodologies que millors resultats estan donant al món.

Projecte ELS COLORS DE LA TARDOR

La tardor és l’estació dels colors, de la calidesa i la fresqueta. No és estrany doncs, que treballar la tardor amb els colors de les fulles sigui una activitat propera i molt creativa a l’aula i a casa.

Us mostrem una selecció de propostes que hem anat portant a terme al llarg d’aquests primers mesos del curs (classe dels animals):

El nostre entorn

Pintura mural cooperatiu: el nostre bosc

Pintem la tardor

Temps de tardor

Estampem fulles

Els pellons

El nostre pot dels colors de la tardor

El nostre racó d’aula