Som una Comunitat d’Aprenentatge que persegueix la màxima qualitat d’ensenyament-aprenentatge per als seus alumnes. Creu i aposta fermament per les capacitats de tots els nens i nenes. No limita, ajuda a créixer.

Una escola participativa que es construeix amb la participació i la intervenció de tots els agents que poden millorar l’aprenentatge. El centre esdevé l’espai educatiu on totes les persones ensenyen i aprenen, siguin nens, mares, pares, voluntariat o l’equip de mestres, qui té la responsabilitat bàsica d’aquest procés. Es basa doncs en l’acció coordinada de tots els agents educatius. Una escola on se us convida a ser protagonistes del procés educatiu del vostre fill o filla.

Una escola que treballa amb metodologies contrastades, basades en l’experimentació, el treball cooperatiu, el diàleg i l’aprenentatge dialàgic, la diversificació de propostes i de recursos, l’esforç els valors humans com a fonament i fita… Són les metodologies que millors resultats estan donant al món.

Vine a conèixer el nou PEC

El dijous 25 d’octubre a les 17 hores celebrarem el Plenari, donarem a conèixer el nou Projecte Educatiu de Centre i tots junts reflexionarem sobre l’escola que volem . Comptarem amb la presència del Pep Marí, psicòleg i educador. Us esperem a tots i totes!

Reunió Comissió Pedagògica i de Participació

Avui 10 d’octubre a partir de les 16:45h a la Sala de la Comunitat tenim reunió de la Comissió Pedagògica i de Participació.
Hem d’organitzar forces coses, a principi de curs sempre tenim molta feina: maletes pedagògiques, classes de català, gestió de voluntaris i la… Llegeix més»

Enriquim el pati

El proper dimecres 10 d’octubre a les 16,30 hores ens trobarem al pati de petits per tal d’enriquir l’espai amb noves propostes de joc. Us esperem!