Som una Comunitat d’Aprenentatge que persegueix la màxima qualitat d’ensenyament-aprenentatge per als seus alumnes. Creu i aposta fermament per les capacitats de tots els nens i nenes. No limita, ajuda a créixer.

Una escola oberta que es construeix amb la participació i la intervenció de tots els agents que poden millorar l’aprenentatge. El centre esdevé l’espai educatiu on totes les persones ensenyen i aprenen, siguin nens, mares, pares, voluntariat o l’equip de mestres, qui té la responsabilitat bàsica d’aquest procés. Es basa doncs en l’acció coordinada de tots els agents educatius. Una escola on se us convida a ser protagonistes del procés educatiu del vostre fill o filla.

Una escola que treballa amb metodologies contrastades, basades en l’experimentació, el treball cooperatiu, el diàleg i l’aprenentatge dialògic, la diversificació de propostes i de recursos, l’esforç i els valors humans com a fonament i fita…

L’escola vol formar alumnes competents, amb habilitat per argumentar i justificar, capaços de donar respostes creatives, innovadores, ajustades, adequades per a una societat canviant i en evolució constant.

EDUCACIÓ FÍSICA A LA COMUNITAT DE MENUTS (2n trimestre)

En aquest article us volem mostrar algunes imatges i vídeos de les sessions d’Educació Física que hem anat realitzant durant aquest segon trimestre.
Aquest trimestre hem treballat les Habilitats Motrius de llançament i recepció i el salt.
A continuació compartim l’enllaç de les fotos de 1r. https://photos.app.goo.gl/AcgiQtv1mkCxHCbV9
En… Llegeix més»

Bookflix!

Aquestes setmanes l’alumnat de 6è a l’assignatura d’anglès està realitzant el seu pròpi “Bookflix”.
Recordant la famosa plataforma “Netflix”, l’alumnat ha realitzat la seva pròpia cartellera amb els seus llibres preferits. Així, ens coneixerem una mica més. A més, explicaran una mica “in english” perquè han… Llegeix més»