Som una Comunitat d’Aprenentatge que persegueix la màxima qualitat d’ensenyament-aprenentatge per als seus alumnes. Creu i aposta fermament per les capacitats de tots els nens i nenes. No limita, ajuda a créixer.

Una escola oberta que es construeix amb la participació i la intervenció de tots els agents que poden millorar l’aprenentatge. El centre esdevé l’espai educatiu on totes les persones ensenyen i aprenen, siguin nens, mares, pares, voluntariat o l’equip de mestres, qui té la responsabilitat bàsica d’aquest procés. Es basa doncs en l’acció coordinada de tots els agents educatius. Una escola on se us convida a ser protagonistes del procés educatiu del vostre fill o filla.

Una escola que treballa amb metodologies contrastades, basades en l’experimentació, el treball cooperatiu, el diàleg i l’aprenentatge dialògic, la diversificació de propostes i de recursos, l’esforç i els valors humans com a fonament i fita…

L’escola vol formar alumnes competents, amb habilitat per argumentar i justificar, capaços de donar respostes creatives, innovadores, ajustades, adequades per a una societat canviant i en evolució constant.

Preinscripció escolar, del 13 al 22 de maig.

La preinscripció escolar d’educació infantil i primària es farà entre el 13 i el 22 de maig de manera telemàtica
Aquelles famílies que no disposin de mitjans per dur-la a terme telemàticament, podran fer-la de forma presencial entre el 19 i el 21 de maig, amb… Llegeix més»

Tutorials Chromebooks i Portàtils Linkat

El departament d’educació, a través de les escoles, ha facilitat un dispositiu (portàtil o Chromebook) a les famílies que no en tenen amb l’objectiu que tots els alumnes de primària puguin seguir la seva formació acadèmica en línia.
Us facilitem tutorials amb possibles dubtes. Aquests tutorials… Llegeix més»

SANT JORDI A LA COMUNITAT DE PETITS: MARATÓ DE CONTES

Aquesta setmana és Sant Jordi, un dia especial on l’amor, les roses i els contes són el símbol que l’identifica.
Des de la comunitat de petits, malgrat la distància, us volem regalar una Marató de contes ben especials, esteu a punt?
BON SANT JORDI!!
Ens en sortirem!

Llegeix més»

Els nostres interessos : Gràcies MARES per aquestes visites tant especials…tant… Classe dels HIPOPÒTAMS

Durant aquest segon trimestre l’interès estrella ha estat l’embaràs i el naixement  dels germans i germanes d’alguns nens i nenes de l’aula. Notícies que ens omplen d’alegria quan les compartim, és per això que les hem convidat a l’aula per tal que ens expliquin curiositats… Llegeix més»

TERTÚLIES HIPOPÒTAMS 2n Trimestre

Durant aquest segon trimestre hem pogut tornar a gaudir de les tertúlies amb aquests contes. El contacte amb tot aquest univers imaginari ens ajuda a diferenciar la fantasia de la realitat, ens ajuda a conèixer nou vocabulari i també a posar paraules allò que sentim… Llegeix més»

El RACÓ de CONSTRUCCIONS i JOC SIMBÒLIC

En el RACÓ de construccions la creativitat en el fer i el joc simbòlic van de la mà. Un munt de material divers : poeces imantades, peces de fusta de diferents formes geomètriques, tamanys i colors, el kable,el lego, el magformers, els nins, la caseta… Llegeix més»

Els RACONS de MATEMÀTIQUES dels hipopòtams i les ambulàncies

Al llarg del trimestre a l’aula hem trobat diferent material que forma part del racó matemàtic. Ens hem mostrat molt cuiosos i motivats per conèixer els diferents jocs i realizar les diferents propostes.

Amb les diferents propostes hem volgut aconseguir que els vostres fills i… Llegeix més»