Som una Comunitat d’Aprenentatge que persegueix la màxima qualitat d’ensenyament-aprenentatge per als seus alumnes. Creu i aposta fermament per les capacitats de tots els nens i nenes. No limita, ajuda a créixer.

Una escola oberta que es construeix amb la participació i la intervenció de tots els agents que poden millorar l’aprenentatge. El centre esdevé l’espai educatiu on totes les persones ensenyen i aprenen, siguin nens, mares, pares, voluntariat o l’equip de mestres, qui té la responsabilitat bàsica d’aquest procés. Es basa doncs en l’acció coordinada de tots els agents educatius. Una escola on se us convida a ser protagonistes del procés educatiu del vostre fill o filla.

Una escola que treballa amb metodologies contrastades, basades en l’experimentació, el treball cooperatiu, el diàleg i l’aprenentatge dialògic, la diversificació de propostes i de recursos, l’esforç i els valors humans com a fonament i fita…

L’escola vol formar alumnes competents, amb habilitat per argumentar i justificar, capaços de donar respostes creatives, innovadores, ajustades, adequades per a una societat canviant i en evolució constant.

Comiat alumnes sisè

Avui ha estat un dia molt especial, tant per mestres com per alumnes. Hem fet un petit acte de comiat als alumnes de sisè. Els diferents nivells, des de P3 fins a 5è, han obsequiat als alumnes de sisè amb una dansa, cançó o detall.
Pels… Llegeix més»

FOTOS GRUPS 20-21

Com que aquest curs no hem pogut fer-nos la foto de final de curs tots i totes junts, l’hem fet amb el nostre grup de referència.
Aquestes són les nostres fotos de grup!
Bon estiu!

Participem al projecte COALIMENT

Aquest dissabte 29 de maig els alumnes de l’escola van participar al projecte Coaliment que organitza el Club Handbol de Granollers. Des d’aquí els hi donem les gràcies perquè els nostres alumnes en van aprendre moltes coses i en van gaudir molt.
A continuació us deixem… Llegeix més»