Som una Comunitat d’Aprenentatge que persegueix la màxima qualitat d’ensenyament-aprenentatge per als seus alumnes. Creu i aposta fermament per les capacitats de tots els nens i nenes. No limita, ajuda a créixer.

Una escola participativa que es construeix amb la participació i la intervenció de tots els agents que poden millorar l’aprenentatge. El centre esdevé l’espai educatiu on totes les persones ensenyen i aprenen, siguin nens, mares, pares, voluntariat o l’equip de mestres, qui té la responsabilitat bàsica d’aquest procés. Es basa doncs en l’acció coordinada de tots els agents educatius. Una escola on se us convida a ser protagonistes del procés educatiu del vostre fill o filla.

Una escola que treballa amb metodologies contrastades, basades en l’experimentació, el treball cooperatiu, el diàleg i l’aprenentatge dialàgic, la diversificació de propostes i de recursos, l’esforç els valors humans com a fonament i fita… Són les metodologies que millors resultats estan donant al món.

Cantada de nadales 2018

CANTADA  DE  NADALES Dissabte 22 de desembre
Benvolgudes famílies!
L’Ajuntament de Granollers organitza la tradicional Cantada de Nadales on les escoles participem cantant i passejant pels carrers de la ciutat i la Xarxa d’AMPAS de Granollers s’encarrega de donar-li un caire solidari donant suport a… Llegeix més»

Projecte ELS COLORS DE LA TARDOR

La tardor és l’estació dels colors, de la calidesa i la fresqueta. No és estrany doncs, que treballar la tardor amb els colors de les fulles sigui una activitat propera i molt creativa a l’aula i a casa.

Us mostrem una selecció de propostes que hem anat portant a terme al llarg d’aquests primers mesos del curs (classe dels animals):

El nostre entorn

Pintura mural cooperatiu: el nostre bosc

Pintem la tardor

Temps de tardor

Estampem fulles

Els pellons

El nostre pot dels colors de la tardor

El nostre racó d’aula