Bicicletada al parc del Falgar. 4t de primària

Avui l’alumnat de 4t ha fet una sortida molt especial. Ens hem trobat a les 9 a l’escola i després de revisar les bicicletes i de comprovar que tothom estava preparat per sortir hem anat pedalant fins al parc del Falgar. Totes i tots han demostrat molt bones habilitats amb la bicicleta i han arribat en molt bones condicions.

Un cop allà hem recuperat energies esmorzant i hem fet 3 tallers:

El primer taller de dibuix al natural, on des dels voltants de la bassa del parc, han pogut representar gràficament el meravellós entorn que els envoltava.

El segon taller de reconeixement de la fauna i la flora, han pogut observar i escoltar la fauna que hi havia i reconèixer les diferents plantes i arbres que els rodejava.

El tercer taller ha sigut una sessió on hem après aspectes a tenir present a l’hora d’anar en bicicleta, com per exemple a adequar les marxes al desnivell que ens trobem, a senyalitzar amb la mà quan frenem o hem de girar, etc.

Un cop hem acabat els tallers hem dinat i després hem fet estona de joc lliure al parc. Per acabar, hem tornat pedalant en bicicleta de nou fins a l’escola.

La valoració de mestres, voluntaris i alumnat ha sigut molt positiva. A continuació us deixem el registre de les fotos que hem realitzat. Esperem que us agradin.