Escola Lledoner, comunitat d’aprenentatge

Som una Comunitat d’Aprenentatge que persegueix la màxima qualitat d’ensenyament-aprenentatge per als seus alumnes. Creu i aposta fermament per les capacitats de tots els nens i nenes. No limita, ajuda a créixer.

Una escola participativa on la intervenció de tots els agents de la comunitat ajuden a millorar els aprenentatges. El centre esdevé l’espai educatiu on totes les persones ensenyen i aprenen, siguin nens, nenes, mares, pares, voluntaris, voluntàries i mestres, essent aquests últims en qui recau la responsabilitat bàsica d’aquest procés. Una escola on se us convida a ser protagonistes del procés educatiu del vostre fill o filla.

Una escola que treballa amb metodologies d’èxit, basades en l’experimentació, el treball cooperatiu, el diàleg i l’aprenentatge dialògic, la diversificació de propostes i de recursos, l’esforç, els valors humans…

Les famílies tenen un paper primordial en l’organització del centre i una possibilitat efectiva de participació i de coneixement de la vida escolar quotidiana a través de les Comissions mixtes (familiars i mestres).