Anem al Museu Olímpic!!

El passat 18 de novembre, els alumnes de 4t A, vam realitzar la nostra sortida del projecte.

El Museu Olímpic ens esperava i estàvem realment emocionats! La visita pel museu va ser realment divertida i vam poder veure moltes de les coses que havíem estudiat a l’aula. Desprès de la visita al museu, ens van fer una explicació i visita a l’estadi Olímpic. Va ser molt interessant escoltar tot el que ens van explicar, com per exemple: com es va encendre la torxa Olímpica a l’any 1992.

Vam gaudir moltíssim durant les visites i l’estona de joc a l’anella olímpica! Va ser un dia molt bonic pels esportistes! Si voleu veure fotos, feu clic AQUÍ.