Poseu-vos les piles!

Ei! Encara no ho sabeu? La classe de 4t hem organitzat una campanya de recollida de piles gastades. L’objectiu principal és l’ajuda al medi ambient i la problemàtica global en que ens trobem actualment. Per tal de poder-ho explicar a tota l’escola, vam organitzar-nos en petits grups i, anant classe per classe, vam detallar en què consisteix, què esperem, com ho portarem a terme i què volem aconseguir.

En què consisteix? En la recollida de piles gastades. Cada nen o nena, si en té, les ha de portar a la seva classe i depositar-les a una caixa que nosaltres mateixos els hem construït.

Què esperem? Que hi hagi un gran nivell de participació i que tots i totes aporteu el vostre granet.

Com ho portarem a terme? Un dia a la setmana, cada setmana fins el 15 de desembre, passarem per les diferents classes a pesar les caixes de piles, per dos motius; el primer, per saber quant portem recollit a nivell d’escola perquè concursem contra altres escoles! I el segon, perquè també hem organitzat un petit concurs entre les classes de l’Escola La Torreta.

Què volem aconseguir? Si som l’escola guanyadora, rebrem 2000€ per poder invertir en electrònica!

Podeu veure les imatges del dia clicant aquí.

Poseu-vos les piles que necessitem la vostra ajuda😉 Som-hi tots!! I gràcies per endavant.