Carnaval

És una de les festes més esperades. La gresca comença una setmana abans amb l’arribada de Sa Majestat el Rei Carnestoltes que ordena l’alumnat de 4t reunir a la resta de grups al pati de Primària. Aquell matí ells i elles són els i les responsables de llegir el pregó i les consignes que han preparat amb il·lusió per a què tots complim durant la següent setmana. Són ordres ben esbojarrades que ens asseguren uns dies de disbauxa i diversió.

La festa de carnaval es celebra de nou al pati de l’escola presentada també pels alumnes de 4t. Cada grup, vestits amb les seves disfresses personals, s’ha preparat una petita coreografia i la mostren a la resta de companys i companyes i dels familiars que poden assistir. És la tarda més original de l’any ja que podem trobar des de princeses fins a mamuts ballant els hits de l’any.

Com sempre l’AMPA ens convida a berenar i acabem jugant i ballant fins a l’hora de marxar.