25 N – Dia Internacional de l’Eliminiació de la Violència vers les Dones

Avui, a totes les classes de l’escola, hem treballat el tema de la violència masclista, donat que avui és el Dia Internacional per l’Eliminació de la Violència vers les Dones.

Hem reflexionat al voltant del que és la violència vers les dones i sobre què podem fer per evitar-la, al voltant dels estereotips i hem après sobre les diferents maneres que encara existeixen d’exercir la violència.

A més, hem fet una activitat que ens havia proposat l’ajuntament de La Roca del Vallès amb el següent lema: “Obrim els ulls i la boca contra la violència envers les dones”. Hem dibuixat un cor amb uns ulls i una boca ben oberts.

Si cliqueu damunt d’aquesta foto podreu veure algunes imatges d’avui a l’escola: