Erasmus +Ka1

5Amb el títol “Active Leaders for Active Students in the 21st century”, se’ns ha concedit un programa Erasmus+ Ka1 que hem presentat junt a altres centres educatius. El projecte l’hem proposat com a membres d’un consorci que engloba a quatre centres de primària de diferents municipis de la nostra zona: l’Escola Els Quatre Vents de Canovelles, l’Escola Guerau de Liost de Les Franqueses del Vallès, l’Escola La Torreta de la Roca del Vallès i l’Escola Municipal Salvador Llobet. El consorci està coordinat pel nostre CRP (Centre de Recursos Pedagògics).

Aquest projecte es va elaborar i presentar el curs passat i se’ns va concedir en el mes de juliol. El seu objectiu és triple. D’una banda, dotar d’estratègies que possibiliten la transformació educativa dels centres en quant a lideratge, gestió i metodologies; d’altra banda, millorar la competència plurilingüe dels docents i l’alumnat i, finalment, aprendre a interactuar en un món globalitzat.

Durant dos cursos escolars (que és el temps de durada d’aquest projecte) es realitzaran activitats de mobilitat de docents a l’estranger per tal d’afavorir la formació i l’observació de bones pràctiques educatives en altres centres europeus. La transferència de coneixement entre els membres del consorci, així com amb altres centres de la zona, ha d’afavorir la internacionalització i l’aprenentatge en xarxa dels centres educatius.

Podeu seguir l’actualitat del projecte punxant aquest enllaç

I en aquest sites teniu informació global del projecte.