Sant Jordi

La celebració a l’escola de la Diada de Sant Jordi avarca diferents activitats.

Per una banda organitzem els Jocs Florals presentats pels alumnes i les alumnes de 2n. Tot l’alumnat des de 1r a 6è participa en la modalitat d’il·lustració i de text. Cada nivell té assignada una tipologia textual com ara llegendes, rodolins i contes, entre d’altres.

Els i les alumnes de P3 i P4 participen a nivell de classe ja que preparen un conte conjuntament. L’alumnat de P5 tenen un gran pes a la jornada ja que representen la seva versió de la Llegenda de Sant Jordi.

Els Jocs Florals és un acte obert a les famílies per tal gaudir de la representació i de la lectura dels textos dels guanyadors i guanyadores.

Però la diada de Sant Jordi és una celebració important i la literatura té un paper fonamental. Per això, també ens visita una conta-contes, per explicar històries carregades de màgia i dels valors fonamentals per esdevindre persones amb bons ideals en una societat tan plural.