Famílies

Aquest espai està destinat a potenciar la bona comunicació entre la família i l’escola.

Per una banda hi trobareu informació sobre el funcionament de l’AMPA. D’altra banda, posem a la vostra disposició un seguit de tutorials per facilitar-vos la feina a l’hora de connectar-vos a través del correu corporatiu de centre, així com a fer ús de Classroom des de casa o bé a obtenir estratègies per fer un cop de mà amb les matemàtiques.

En l’àmbit digital, existeixen uns vídeos que poden ser d’ajuda davant l’ús dels dispositius digitals de l’alumnat. Els vídeos s’han elaborat dins el projecte Famílies Digitals que impulsa el Departament d’Ensenyament i poden visualitzar-se en una gran diversitat d’idiomes.

Si teniu qualsevol suggeriment sobre informació que creieu necessària, no dubteu en contactar-nos a través dels canals habituals de la nostra escola.