Els aliments, la nostra energia

Avui hem tingut una tarda especial. Els coales hem realitzat una activitat molt divertida al voltant de l’alimentació. En concret, hem participat en un Taller sobre l’energia que ens aporten els aliments que ingerim.
A part de passar-ho molt bé, hem aprés a:

Minimón de Primavera P3

Bona tarda famílies!! Us mostrem el minimón que hem creat a la classe dels lleons i les lleones de la Primavera! Hem col·locat les flors que aneu portant de l’entorn de l’escola, animals aquàtics i terrestres i atenció, fixeu-vos! apareixen els 3 porquets amb les… Llegeix més»

ANIVERSARI AXEL P5A

El passat divendres dia 8 d’abril, els guepards vàrem celebrar l’aniversari de l’Axel, ja que l’endemà feia 6 anys.
Moltes felicitats, guapo.
Mireu que contents estaven tots!!!

Polyhedrons

This week, 6th graders started a project about polyhedrons. They started learning about their parts and shapes, and they were creating a first scale model with plasticine and wood sticks.
After this, they are going to create 3D pictures from zero.
Would you like to see some… Llegeix més»

Us convidem a la festa de Sant Jordi!

Avui els nens i nenes de la classe de les Anacondes han anat a convidar a totes les classes de l’escola a la festa de Sant Jordi. Han fet un cartell com a regal per a cada classe. Els podeu veure en fent clic Llegeix més»

Comencem les tauletes a P4

Aquesta tarda els Cocodrils ens hem iniciat en el món de les tauletes amb l’aplicació d’InnovaMat. Ha estat una tarda molt engrescada on hem treballat conceptes matemàtics interactivament i, a la vegada, hem après a jugar a jocs de taula.
Per veure les imatges, cliqueu a… Llegeix més»

Acadèmia Ninja

Seguim estrenant temes a tercer. Aquesta vegada encetem unitat didàctica a educació física d’una forma una mica diferent.
A tercer hem iniciat l’Acadèmia Ninja gràcies a la qual aprendrem a saltar a corda de moltes maneres diferents, des de salts individuals a salts en parella o… Llegeix més»

Els coales a l’espai

El tercer trimestre ja ha començat i arriba carregat d’emocions, de dies senyalats i moltes sorpreses.
A tercer hem iniciat el nou Centre d’Interès que porta per títol El Sistema Solar. Aquest tema ens genera una motivació especial: qui no ha volgut ser astronauta o viatjar… Llegeix més»

A thief!

Last Friday, during the English Day afternoon, students in 5th and in 6th year enjoyed a fantastic game prepared by some students from Institut La Roca. We had great fun trying to solve some games and questions.
Would you like to see some images? You can… Llegeix més»

English Day

Today we’ve been celebrating the English Day in La Torreta. We watched the TorretaVision show, which was amazing! After that, we’ve been doing some workshops that other classes prepared. Our crafts and dances were really cool! After lunch, we did some activities in the afternoon.… Llegeix més»

Easter Egg Hunt

Easter is arriving and for this reason during the week all pupils from P3 to P5 have done an egg hunt.
We enjoyed the activity a lot and savored the delicious chocolate!
Here you can find some of the pictures.