Realitat Augmentada a 2n

Aprofitant que comencem el Centre d’Interès de les màquines, els alumnes de segon hem pogut realitzar una activitat introductòria basada en la realitat augmentada. Enfocant una imatge impresa, es lincava un vídeo explicatiu del funcionament de la màquina.
Ens ha encantat l’experiència i hem pogut aprendre… Llegeix més»

Sortida Cultural CI

Ahir dimarts 12 de març els alumnes de Cicle Inicial vam anar al teatre a veure una obra musical anomenada Rolf i Flor a Londres, del grup musical “The Pinker Tones”. Tractava d’uns nens que havien viatjat a Londres per a visitar al seu amic… Llegeix més»

Repte 10 a 2n B!

Estem a punt d’aconseguir que el Samuel i la Martina puguin sortir del museu, porten 10 reptes perduts per l’edifici i sembla que estem a prop de la porta de sortida!
Avui els hem ajudat gràcies al treball de representacions de figures tridimensionals que hem fet,… Llegeix més»

Ens coavaluem a 2n

Aprofitant el treball cooperatiu realitzat al Centre d’Interès dels animals, hem avaluat els pòsters realitzats pels companys i les exposicions que han fet.
Ha estat fantàstic poder adonar-nos nosaltres mateixos dels aspectes que podem millorar!
Aquí us deixem una mostra del procés de coavaluació i del les… Llegeix més»

Treball col·laboratiu a 2n!

Els nens i nenes de 2n, aprofitant que vam anar d’excursió al Cim d’Àligues, hem fet una activitat col·laborativa. Individualment calia retallar un seguit d’imatges de la sortida i, per grups, havíem d’ordenar-les tal i com van passar. No va ser tan fàcil! Vam haver… Llegeix més»

GEP 5è: Business environment Session 5

Last Thursday 28th February pupils from 5th grade have continued GEP!
In this fifth session they:

• Complete a mind map with the main information about the last session (tertiary sector) to summarize the contents.
  • They remember the main contents about last sessions.
  • Watch three videos about toys, cereals and… Llegeix més»

GEP 5è: Business environment Session 4

Last Monday 25th February pupils from 5th grade have continued GEP!
In this fourth session they:

• Complete a mind map with the main information about the last session (secondary sector) to summarize the contents.
  • Watch a video about the tertiary sector and its five activities: tourism, communications, services,… Llegeix més»