Els materials a 1r

Els nens i nenes de la classe de Les Panteres Negres estem treballant els diversos materials i les seves característiques principals. Hem realitzat activitats d’experimentació on hem pogut observar la diferència entre mescles homogènies i heterogènies. Per acabar d’interioritzar el concepte, hem treballat amb les… Llegeix més»

Motxilles

De vegades notem un gran pes a l’esquena i no en sabem el motiu.
Després de llegir el llibre “Motxilles”, hem vist que sovint omplim la nostra motxilla figurada de totes aquelles coses que ens passen o de les pors que tenim.
És per això que les… Llegeix més»

Moviments terrestres

Aquesta setmana els Coales de tercer hem continuat aprenent sobre els planetes del Sistema Solar i en concret sobre el nostre, La Terra.
Hem viscut de forma experimental com gira el planeta Terra sobre si mateix i al voltant del Sol, tot posant nom a cadascú… Llegeix més»

Acadèmia de salt

La classe de 3r estem arribant al final de la nostra acadèmia Ninja que ens ha servit per aprendre a saltar a la corda de moltes formes diferents.
Ara per acabar estem preparant unes coreografies en què la única condició és utilitzar la corda per combinar… Llegeix més»

Orientació a sisè

Per tal de tancar el bloc d’Educació Física corresponent als circuits d’orientació, avui les suricates de sisè han sortit pel barri amb un mapa i una pista, que els ha conduït al punt on han trobat la segona, i així fins a trobar-ne unes quantes… Llegeix més»

InnovaMat a P4

Els Cocodrils cada setmana continuem treballant amb les tauletes per poder consolidar contiguts que treballem a l’aula. És una tarda molt divertida on aprenem a la vegada que juguem!
Cliqueu a la imatge per veure’ns ben concentrats!

Xapes a 1r

L’alumnat de la classe de les panteres negres ha començat les activitats amb xapes metàl·liques a Educació Física. Durant la primera jornada, s’ha practicat com dominar la xapa, seguint una línia o fent un circuit. Ens esperen més activitats relacionades, tals com el control de… Llegeix més»

L’energia elèctrica

Aquestes setmanes, a sisè estem treballant el Centre d’Interès de “Màquines i energia” i… hi ha alguna manera per entendre el funcionament d’un circuit elèctric que sigui millor que crear-ne un i fer-lo funcionar? I tant que no!
A partir del disseny i construcció dels seus… Llegeix més»

El sistema solar a la classe

Els infants de tercer estan realitzant un interessant viatge astronòmic sense moure’ns de la nostra classe. Estem totalment submergits en el CdI El Sistema Solar. Ens interessa molt perquè ens agrada i tenim molta curiositat per saber-ne quants més detalls millor.
Algunes de les activitats que… Llegeix més»

En Samuel i la Martina

Setmanalment la classe de les Anacondes fa una sessió d’Innovamat d’Aventures. Cada setmana l’aventura és diferent i els seus protagonistes, en Samuel i la Martina ens expliquen el repte. Avui, per tal d’ajudar als protagonistes a sortir del museu, els alumnes de 2n han hagut… Llegeix més»

Iniciem l’Hort! Plantem maduixes a P4

Aquest trimestre engeguem el projecte de l’hort amb les maduixeres i avui hem sortit a plantar-le. Per entendre una mica que és això de l’hort hem explicat un conte on la protagonista havia de cuidar el seu hort per poder recollir hortalisses, verdures i, maduixes!!!… Llegeix més»

Hort de P3

Els lleons i les lleones ens convertim en jardiners!!!
Avui la classe de p3 hem anat a l’hort i hem plantat tomàquets cherry!! Ens ho hem passat molt bé i hem gaudit molt de l’activitat!
Cuidarem de l’hort tot regant-lo 🙂
Podeu veure les imatges clicant aquí

Estacions d’InnovaMat

Tots els dilluns els i les alumnes de cinquè fan el llibre d’Aventures d’InnovaMat. Aquesta setmana ens han proposat un repte molt engrescador amb estacions i activitats diverses. Per realitzar-les totes ens vam dividir en set grups i anàvem rotant per fer-les.
A continuació us expliquem… Llegeix més»