Jornada de Portes Obertes

La jornada de portes obertes de l’escola tindrà lloc el proper dissabte 9 de març de 2019 de les 10 a les 12 hores. Podreu visitar lliurement tots els espais del centre i conèixer el nostre projecte educatiu a través dels mestres que us atendran des de les… Llegeix més»

II Jornada English Day

El proper divendres 15 de febrer al gimnàs de l’escola celebrarem la II Jornada d’English Day. Aquest serà el primer any que obrim les portes a les famílies per a què pugueu gaudir de l’espectacle que els nostres alumnes han estat preparant amb molta il·lusió.Tindrem uns presentadors de luxe,… Llegeix més»

Personatges grecs i romans

Els alumnes de 2n estem treballant l’Edat Antiga. Per això, hem preparat una activitat sobre personatges grecs i romans. A continuació podeu veure el desenvolupament de l’activitat i el resultat.
Making of

Exposicions orals
Els gladiadors

La dona grega