Reunions inici de curs 2019-20

Benvolgudes famílies,
Donem per enllestit el curs 2018-19, un any ple d’emocions, aprenentatges i vivències al costat dels vostres fills i les vostres filles.
Ens acomiadem fins setembre, mes que tindran lloc les reunions informatives de principi de curs:
P3                 … Llegeix més»

Festa de fi de curs

El passat divendres 21 de juny a l’escola vam celebrar el final de curs d’una manera molt especial…
Primer de tot vam acomiadar als nens i les nenes de 6è amb una cançó cantada per tots els i les alumnes de l’escola “Tomorrow”. Els i les… Llegeix més»

Projecte de música a 3r

Durant el 3r trimestre els alumnes de 3r de primària hem realitzat un projecte de ritme i percussió amb l’Escola de música de La Roca del Vallès. Al llarg de les sessions hem après a identificar el ritme i a seguir la pulsació a partir… Llegeix més»

Comiat Bee-Bot

Aquests últims dies d’escola l’alumnat d’infantil s’està acomiadant de les Bee-bot. A l’aula d’informàtica estem realitzant activitats diverses que els infants escullen d’entre aquelles que els han agradat més al llarg del curs.
Associació quantitat-nombre
A la cerca del tresor
Passeig per la ciutat
Associació… Llegeix més»

Visitiem la Robotseny!

Avui dissabte 8 de juny una part del Claustre hem anat fins a Sant Celoni per conèixer la Robotseny, la competició de robots i fira científica i tecnològica del Baix Montseny.
Els nens i les nenes de les escoles i els instituts han treballat un repte… Llegeix més»

Viure l’art 1r

Ahir dijous l’alumnat de 1r, la classe dels i les Atletes, van fer un taller molt maco d’art. Una activitat especial en què van conèixer algunes característiques de l’obra de Picasso. A partir d’un dels seus quadres, van fer-ne una interpretació tenint com a referència… Llegeix més»

Viure l’Art a 2n B

Avui els i les alumnes de 2n B hem realitzat un taller d’art relacionat amb l’obra de Vincent Van Gogh. Hem conegut una mica la seva vida i la seva peculiar manera de pintar. Era tot un artista i un geni de la pintura!
A continuació… Llegeix més»

Viure l’art: l’autoretrat P5

Avui dilluns, els nens i nenes de P5, hem realitzat el taller de Viure l’art. Aquest curs ens ha tocat l’autoretrat i per això abans de fer el taller ens hem documentat. Hem mirat molts retrats i autoretrats de pintors com Picasso, Miró, Frida Kahlo,… Llegeix més»