Apadrinament lector

Hem començat octubre i hem tornat a engegar un projecte que als alumnes els hi encanta, els padrins lectors!
Aquest curs els hi toca als alumnes de les classes de CRAM i dels TAURONS MEGALODONS. Als grans els agrada molt poder compartir aquests moments amb els… Llegeix més»

La dita del mes

Els alumnes de primer, de la classe dels taurons megalodons, hem après ja la dita del mes d’octubre. Ens la sabem molt bé i ho hem fet genial!
Aquí podreu veure un petit vídeo de cada grup.

Aventures Innovamat

Hem començat octubre i ja portem dies refrescant i aprenent noves coses. A tercer ja hem fet dos reptes de les Aventures d’Innovamat.
El darrer dels reptes consistia en encertar un codi per obrir una porta. Per fer-ho, calia ordenar els nombres del 1 al… Llegeix més»

Inscripcions a les Activitats Extraescolars 2019/20

Tal i com ja us hem informat, les Activitats Extraescolars de l’Escola La Torreta començaran el dimarts 1 d’octubre (A excepció de Vòlei Femení-Projecte DONA que començarà divendres 11/10/2019).

A continuació trobareu el resum de com s’han de fer les corresponents Inscripcions a les diferents Activitats Extraescolars.

A Parts Iguals

Sports & Lleure / Aventura Trail

El primer dia de l’extraescolar, els monitors donaran el corresponent full d’inscripció que caldrà ser emplenat i lliurat als mateixos monitors a la setmana següent.

Crack Sports

Piscina

inscripció piscina 2019/20

CV Granollers

Vòlei (Projecte DONA)

Inscripció i normativa Projecte DONA vòlei

DLLeure

Anglès Infantil i 3er.4ri i 5è / Patinatge

Dlleure

Fund. Handbol Roquerol

Handbol Infantil

Inscripció Handbol Infantil 2019/20

Kids & US

Anglès Kids&Us OLIVER (P5)

Anglès Kids&Us MARCIA (1r i 2n)

Hem donat a cada alumne preinscrit el corresponent full que hauran de retornar a la bústia de l’AMPA com a màxim divendres 27/09/2019.

Mundus Formació

Meca & Ofimàtica

El primer dia de l’extraescolar, el monitor donarà el corresponent full d’inscripció que caldrà ser emplenat i lliurat als mateixos monitors a la setmana següent.

NiuEduca

Robòtica

NiuEduca

Respecte a la devolució de 5 €/activitat en concepte de reserva, es retornaran a partir de la tercera setmana d’octubre tal i com ho vem comunicar al document de presentació d’activitats.

Per a qualsevol dubte, podeu contactar per correu electrònic a: extraescolarslatorreta@gmail.com o a través de la vostra Delegada.

AMPA Escola La Torreta

Comissió Extraescolars

Activitats extraescolars 2019/20

Les Activitats Extraescolars de l’Escola La Torreta començaran el dimarts 1 d’octubre.
Pareu atenció a les que us hàgiu apuntat i hagi sortit o no; si voleu més informació al respecte, contacteu mitjançant correu electrònic a: extraescolarslatorreta@gmail.com o a través de la vostra Delegada.

​DILLUNS

INFANTIL:
Sports… Llegeix més»

A 6è comencem a calcular

Durant aquesta primera setmana, per tal d’anar tornant a exercitar el cervell, hem començat amb un joc de càlcul molt divertit! Amb cinc nombres d’una xifra (tots obtinguts a l’atzar), els combinem tot fent diferents operacions per arribar fins al nombre de dues xifres que… Llegeix més»

Running dictation per començar!

Els alumnes de 3r hem començat a treballar el Centre d’Interès de naturals (La matèria). Després de veure un vídeo i comentar-lo hem fet un running dictation per parelles. En els següents vídeos el podreu veure. Esperem que us agradi!

Proposta Extraescolars curs 2019/20

Imatge relacionada

Benvolgudes families,

A continuació us presentem la Graella amb la proposta d’extraescolars pel proper curs 2019/20.

Si us plau, llegiu bé la documentació adjunta:

Com a novetat, aquest any, farem la preinscripció presencial, estem estudiant com poder agilitzar aquest tràmit.

Els dies proposat son:

Divendres 13 de 16.30 h. a 17.30 h.

Dilluns 16 de 9.00 h. a 9.30 h. i de 16.30 h. a 17.30 h.

Dimecres 18 de 9.00 h. a 9.30 h. i de 16.30 h. a 17.30 h.

Divendres 19 de 9.00 h. a 9.30 h. i de 16.30 h. a 17.30 h.

Us deixarem la documentació impresa a la recepció de l’Escola o la podeu imprimir des d’aquí mateix.

Reunió informativa el proper dia 17 a les 17.00 h. al gimnàs de l’Escola.

Normativa i Full de Preinscripció 2019/20

Gràcies!

Tots fem AMPA!

Inaugurem el curs 19-20!

Desprès d’uns dies de reunions, preparatius a casa i a l’escola, nervis i emoció, ara si el curs 19-20 queda inaugurat!
L’estiu és llarg pels infants i estan desitjant retrobar-se amb les seves amistats. La porta d’entrada aquest matí era plena d’energia positiva que puntualment… Llegeix més»

Informació reunions

Podeu consultar la informació projectada a les reunions d’inici de curs des de casa. Només cal que feu clic al grup classe corresponent. Passades les reunions presencials, si us sorgeix algun dubte, sempre podeu adreçar-vos per correu electrònic, telèfon o personalment a l’equip docent de… Llegeix més»

Full informatiu escola

El claustre de l’Escola La Torreta ja està a ple rendiment preparant el curs 19-20. Aquelles famílies que ho desitgin, poden fer un tastet sobre el funcionament del centre consultant el full informatiu del curs 19-20.
A mesura que es desenvolupin les reunions d’inici de… Llegeix més»

Reunions inici de curs 2019-20

Benvolgudes famílies,
Donem per enllestit el curs 2018-19, un any ple d’emocions, aprenentatges i vivències al costat dels vostres fills i les vostres filles.
Ens acomiadem fins setembre, mes que tindran lloc les reunions informatives de principi de curs:
P3                 … Llegeix més»

Festa de fi de curs

El passat divendres 21 de juny a l’escola vam celebrar el final de curs d’una manera molt especial…
Primer de tot vam acomiadar als nens i les nenes de 6è amb una cançó cantada per tots els i les alumnes de l’escola “Tomorrow”. Els i les… Llegeix més»