Beques Educació Especial

El termini de presentació de sol.licituds i documentació per a ajuts per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu és el 27 de setembre de 2018.
Podeu portar-los omplerts i us els revisarem a amb la mestra d’Educació Especial.
Tota la informació referent a documentació necessària i requisits… Llegeix més»

Teoria de l’absorció

L’alumnat de 2n ha fet un experiment com a part del Centre d’Interès sobre La nutrició.
L’experiment consistia en comprovar com el nostre cos, a través de la digestió, absorbeix els nutrients dels aliments que mengem.
Com a bons científics, han omplert el corresponent informe de l’experiment… Llegeix més»

Les Bee Bot mengen!

Els futbolistes de P5 donen de menjar a les Bee Bot amb una activitat de robòtica.
1r. Classifiquem els aliments a les botigues on els venen.

2n. Per parelles, programem els Bee Bot per a què es mengin els aliments.
Els nens i nenes… Llegeix més»

Matí de tardor.

Un any més, com ja és habitual a la nostra escola, els alumnes d’infantil i de primària es barregen en grups per poder guarnir el “hall” de l’entrada al nostre centre. La temàtica era la tardor.
No podrien faltar els arbres, les fulles, els paraigües ni… Llegeix més»

ELS ALUMNES DE P4 SOM ELS MOTORISTES

Enguany  l’escola ha triat el tema de l’esport com a eix central per als seus projectes inicials. A p4 ens han interessat els temes de… els nedadors, el handbol, els ciclistes, els motoristes i els corredors. Després de posar-nos d’acord i fer votacions, la majoria ens… Llegeix més»

ATENCIÓ CANVIS! Reunions inici de curs 18-19

Benvolgudes famílies,
Donem per enllestit el curs 2017-18, un any ple d’emocions, aprenentatges i vivències al costat dels vostres fills i les vostres.
Ens acomiadem fins setembre, mes que tindran lloc les reunions informatives de principi de curs al gimnàs:
Dimecres 5 de setembre 17-19h P4-P5
Dimecres 5 de setembre 19-21h 3r-4t
Dijous 6… Llegeix més»

COMIAT DE 6è

Durant el matí d’avui hem acomiadat als nostres nens i nenes de 6è. Els alumnes de l’escola han elaborat uns detalls per regalar i fer d’aquest comiat un moment inoblidable i molt especial. Desitgem que gaudiu dels moments màgics que hem viscut tots junts.

MACEDÒNIA a p4

Avui a la classe de la Lluna, hem preparat una refrescant recepta: una macedònia! Hem aprofitat el final del projecte de les maduixeres per incloure el seu fruit en unes postres ben delicioses. No ha sigut pas tan difícil… la part més dura era esprémer les… Llegeix més»

Informacions darrer dia de curs

Benvolgudes famílies,
Us informem de l’horari del darrer dia d’aquest curs
PROGRAMACIÓ DEL DARRER DIA

Divendres 22 de juny

• 9:20h. a 10:15h.

Acomiadament alumnes de sisè. Des de P3 fins a 5è cada classe oferirà un detall a cada alumne de 6è.

• 10:15h. a 10:45h.

Esmorzar a les… Llegeix més»

MATES MANIPULATIVES

Des de l’inici de curs i per introduir els conceptes els alumnes de 1r hem realitzat activitats manipulatives. D’aquesta manera hem entès millor tot el que estudiàvem: capacitats amb ampolles, la suma portant-ne amb regletes, el conceptes de desena i unitats, les hores amb rellotges,… Llegeix més»

Cantata de 2n

Diumenge 3 de juny a les 11:30, alguns alumnes de 2n de les classes de Saturn i les Estrelles, juntament amb les altres escoles del nostre municipi, vam participar en una cantata al Centre Cultural de La Roca del Vallès. Al llarg de dos trimestres… Llegeix més»

CANTÀNIA 5è: PARTÍCULES

Dissabte 2 de juny a les 20:30h els alumnes de la classe dels Satèl·lits artificials (5è) ens van meravellar a l’Auditori de Granollers amb la Cantània.
Aquest any amb la Cantata Partícules hem assistit a l’origen i evolució de l’Univers. Ara fa uns tretze mil vuit cents milions… Llegeix més»

Colònies a Mas Banyeres!

Les nenes i els nens de P5, 2n i 4t han anat de colònies a Mas Banyeres, a Centelles.Han fet un munt d’activitats, rocòdrom, cars, bosc vertical, tir amb arc, exploració de l’entorn, observació d’insectes, la granja,….. Pels de P5 ha estat molt emocionant, ja… Llegeix més»

Sortida 1r, 3r i 5è