Reunions inici de curs

Donem per enllestit el curs 2019-20, un any ple d’emocions, aprenentatges i vivències al costat dels vostres fills i les vostres filles.
Ens acomiadem fins setembre, mes que tindran lloc les reunions informatives de principi de curs:
P3                  Dilluns… Llegeix més»

Molta sort!

L’equip de l’Escola La Torreta també ha volgut fer un petit regal a l’alumnat de sisè. Us desitgem molta sort en la nova etapa que ara comença!
Voleu veure què hem fet? Feu clic aquí.

Art: un sol color

Durant aquesta setmana, les noies i nois de sisè han estat fent composicions fotogràfiques tot reunint objectes d’un mateix color (o de colors similars) i han aconseguit fer aquestes fotografies tan originals. Què us semblen?
Si feu “clic” en aquesta foto, podreu veure’n més!

La foto de grup

L’alumnat de sisè ha aconseguit trobar un moment en aquests dies de confinament per acomiadar el pijama i pentinar-se per una foto de grup.
Us agrada? Podeu reconèixer qui és qui?

PREINSCRIPCIÓ CURS 2020-2021

PREINSCRIPCIÓ 2020-21
Podeu consultar l’oferta inicial de places fent clic AQUÍ.
El procés es podrà fer de dues maneres:

DE FORMA TELEMÀTICA:
De dimecres 13 de maig a divendres 22 de maig. Podeu consultar-nos qualsevol dubte sobre com omplir la sol·licitud per mail. Un cop omplerta, cal enviar… Llegeix més»

Art a 3r

Els nens i nenes de 3r estem utilitzant Classroom aquests 3r trimestre que ens ha tocat realitzar de manera online (com tot el cicle mitjà i superior)
Cal treure la part positiva de tot així que volem destacar la quantitat de tasques noves i diferents de… Llegeix més»

Estacions de l’any

Els alumnes de primer, hem estat ‘teletreballant’ el Centre d’interès del pas del temps. Hem après moltes coses sobre el calendari, les estacions, la vestimenta, les tradicions…
Aquí podeu veure una mostra del resultat final.

Sant Jordi 2020 Cavallets de Mar

Sota la finestra
hi ha un roser florit;
per collir una rosa
m’he punxat un dit.
Vull collir-ne una altra
i la colliré:
i encara que em punxi
te la donaré.
JOANA RASPALL
Els Cavallets de Mar hem celebrat Sant Jordi, uns fent RoSeS i d’altres fent MaNs de DrAc i com… Llegeix més»

Tot anirà bé!

En aquests dies tan estranys que ens ha tocat viure, tot l’equip de l’Escola La Torreta hem volgut preparar-vos un petit regal amb molt d’amor que esperem que us faci somriure una estona.
Teniu ganes de veure’l?

CARTES AMB COR

Ja tenim aquí els primers dibuixos de la iniciativa CARTES AMB COR.
Davant d’aquests difícils moments és important mantenir una actitud positiva i viure aquesta circumstància com una oportunitat per passar més temps amb la família.
Volem agraïr al personal sanitari dels hospitals la seva feina per… Llegeix més»

Celebrem l’English Day

El passat divendres 6 de març vam celebrar la jornada de l’English Day a l’escola. Tota la jornada va estar carregada d’activitats molt interessants i emocionants. Pel matí vam gaudir amb les actuacions de tots els grups. Cançons, obres de teatre, jocs i el propi… Llegeix més»

English Day al VOTV

Fa nomès una setmana a l’Escola La Torreta va tenir lloc la celebració del ja tradicional English Day. Com ja sabeu, és una jornada que es dedica íntegrament a la llengua anglesa amb l’objectiu de potenciar-ne el seu ús i aprenentatge.
Enguany vam tenir l’oportunitat de… Llegeix més»