Projecte Educatiu de Centre (PEC)

Els documents que formen el Projecte Educatiu de Centre (PEC), redactats i utilitzats de manera conscient i participativa, esdevenen eines eficaces per permetre als centres un exercici responsable de l’autonomia reconeguda en el Decret 102/2010, de 3 d’agost, d’autonomia dels centres educatius.

El PEC recull la identitat del centre tenint en compte les característiques socials i culturals del context escolar, n’explicita els objectius, n’orienta l’activitat i hi dóna sentit amb la finalitat que els alumnes assoleixin les competències bàsiques i el màxim aprofitament educatiu, assegurant la participació de tots els alumnes en els entorns escolars, independentment de llurs condicions i capacitats.

Pitjant aquí podeu llegir el PEC de l’Escola La Torreta que ha estat aprovat en Consell Escolar el maig de 2022. Actualment, queda pendent de renovació.