Avui, el curs 26-27 s’acaba i ho hem celebrat d’allò més bé a l’escola. Hem començat fent un emotiu homenatge de graduació al grup d’i5 que l’any que ve comença l’etapa de primària i hem seguit amb el comiat del grup de 6è que marxa de l’escola.
Després, hem gaudit d’una gran festa de l’aigua al pati de l’escola que hem completat amb el gelat més refrescant del curs: aquell que, caixalada a caixalada, ens ha acostat més a les vacances d’estiu!
Us deixem fotos del dia a la carpeta del drive que us vam compartir a inicis de curs.
Bon estiu a tothom!

