GEP

GEneració Plurilingüe: GEP

La nostra escola és un centre GEP des del curs 2017-18 que impulsa l’aprenentatge de la llengua anglesa amb metodologia AICLE des de les àrees no lingüístiques d’Art, Medi Natural i Social.

L’escola compta amb professorat especialitzat i format en aquesta metodologia per dur a terme els projectes fixats.

ELS NOSTRES PROJECTES GEP

Àmbit de Coneixement del Medi Natural, Social i Cultural:

Els projectes GEP de les àrees de Medi Natural i Medi Social s’emmarquen dins de les Situacions d’Aprenentatge de 3r a 6è. Les activitats proposades són de caire cooperatiu, manipulatiu i competencial, on l’alumne interactua en llengua anglesa íntegrament i esdevé protagonista del seu procés d’aprenentatge. Per aconseguir-ho fem servir recursos digitals, dictagloss, jigsaw-reading, glossary, entre d’altres, els quals fomenten dinàmiques engrescadores i significatives.

Àmbit Artístic

Les seqüències didàctiques de l’àrea de Visual i Plàstica (Art) desenvolupen les dimensions i les competències pròpies de l’àmbit artístic i lingüístic, de l’àrea de llengua anglesa de 1r a 6è. Es treballa de forma integrada interrelacionant els continguts d’ambdues àrees, impulsant la comunicació oral de l’alumnat i la seva imaginació i creativitat. Per aconseguir-ho fem servir recursos digitals i materials i tècniques artístiques diverses, els quals ofereixen propostes variades i motivadores.