Tornen els “Padrins lectors” a primer!

Després d’uns anys d’aïllament a les nostres classes per culpa de la pandèmia, torna l’activitat de “Padrins lectors” a primer de primària. Aquest curs hem reprès aquesta iniciativa i els /les alumnes de sisè dedicaran unes sessions durant tot el curs per donar un cop de mà als més petits de la primària. Cada alumne de primer curs tindrà al seu costat un d’aquests padrins per poder llegir molts llibres, adequats al ritme de cada infant, i així poder practicar la mecànica i la comprensió lectora quinzenalment.

El passat dimecres ja ens vàrem ajuntar tots i vam pintar un bonic punt de llibre, amb la temàtica dels dinosaures. Tots estaven molt emocionats, tant padrins com fillols, i van gaudir molt de les activitats que es van preparar per a què es coneguessin i fessin confiança.

Si voleu veure alguna foto d’aquesta trobada cliqueu aquí