A I5 som els Carnotaures!

Ja fa alguns dies que vam parlar a I5 sobre el tema de l’any de l’escola: Els dinosaures. Tots i totes vam explicar què sabíem sobre el tema i ens vam adonar que coneixíem molta informació… fins i tot tenim alguns/es experts/es sobre el tema a la classe!

Així, doncs, després de veure un petit vídeo per acabar de situar-nos i després de valorar les diferents opcions que van sorgir, aquests van ser els resultats de la votació:

Com podeu veure vam empatar amb els noms de Carnotaures i Velociraptors, així que vam fer una segona votació on només podíem escollir una d’aquestes dues opcions. Finalment, el guanyador va ser el Carnotaure!!!!!

Estem molt emocionats i emocionades!!!