I Torneig d’escacs Escola La Torreta

Durant el passat dissabte 4 de març al matí, coincidint amb la jornada de portes oberts, vam celebrar el I Torneig d’escacs de l’escola. Hi van participar alumnat de Primària de la nostra escola com també alumnat d’altres escoles del municipi.

Vam fer tres categories, dividides per edats. Cada participant tenia un penjoll identificatiu i vam fer un total de 4 partides. El nivell va ser molt bo. En acabar el torneig, vam poder fer unes partides amistoses i fins i tot vam tenir la sort de poder veure jugar amb tot un professional dels escacs.

L’AMPA de l’escola ha fet possible la celebració d’aquest torneig, ajudant durant tot el procés organitzatiu, així com patrocinant els detalls, els premis i l’esmorzar per participants i acompanyants.

Des de l’escola estem molt contents i contentes d’haver celebrat aquest acte i desitgem que no en sigui l’últim. Els escacs tenen molts beneficis que contribueixen a l’aprenentatge del nostre alumnat!

Podeu veure fotos de l’esdeveniment aquí.