Celebrem el Dia de la Dona

Ahir, dia 8 de març vam celebrar el Dia de la Dona a l’escola i vam realitzar les següents activitats:

A primera hora del matí, ens vam barrejar per cicles i vam fer un joc de pistes per descobrir, conèixer i esbrinar dones importants de la història. Vam conèixer aspectes de la seva vida personal, de la seva vida laboral i què van fer per arribar a ser importants.

Després del pati vam realitzar un mural conjunt de tota l’escola, des dels més petits fins als més grans. Al mural, cada infant va escriure el nom de la dona o les dones que eren importants en la seva vida en una flor. Després de decorar-la, la van anar a enganxar al mural.

Per veure les fotos del matí, cliqueu aquí.

A la tarda vam rebre la visita de 18 dones, les quals van preparar uns tallers relacionats amb la seva feina, ofici o amb les seves habilitats. Així, els infants van poder gaudir d’una tarda variada, plena de coneixements nous, gestió de les emocions i descoberta de noves experiències.

Va ser una tarda molt interessant i plena de dones fantàstiques!

Des de l’escola, us volem agrair de tot cor la vostra participació. Us hi esperem l’any que ve!

Si voleu veure les fotos de la tarda, cliqueu aquí.