FINESTRA OBERTA AL MÓN: ELS MAMÍFERS!

Aquest any el monogràfic de la nostra escola (votat entre tot l’alumnat el passat curs) anava sobre els animals.  És una oportunitat per aprofundir en el coneixement d’un aspecte concret del món que ens envolta i ens permet desenvolupar noves competències des d’una perspectiva molt transversal i global.  A cicle inicial vam decidir que els animals més propers a nosaltres eren els mamífers i per això vam convidar a l’alumnat a buscar informació sobre un mamífer en concret o sobre els mamífers en general.  Han estat 6 mesos de feina i tant de bo us poguéssim mostrar el camí.. que és el més important a l’hora d’aprendre.  Com que això és gairebé impossilbe us mostrem els resultats finals (la idea era fer una presentació en directe davant totes vosaltres, però la pandèmia ens ho ha impossibilitat).

Aquí teniu les diferents presentacions que han fet.  No us les perdeu perquè els ha costat un bon grapat d’hores de feina i les presentacions són espectaculars!