Cantània

Cantània és una activitat participativa en la que s’inscriuen escolars de cicle mitjà i superior de primària de Catalunya.

Cada any s’estrena un obra encarregada especialment per a aquesta activitat. Els encàrrecs fins avui en dia, s’han fet a compositors i escriptors catalans de reconegut prestigi.

L’escola La Jota participa a Cantània des del curs 2013-2014.

Inicialment van participar els alumnes de 4rt, després els de 6è, quedant instaurada la participació dels alumnes de 5è.

Els alumnes viuen una experiència musical inoblidable damunt de l’escenari i veuen recompensat l’esforç que fan durant tot l’any, treballant transversalment en diverses àrees (música, català, plàstica,..)

A més, cada any també es treballen aspectes evolutius, morals, emocionals,… molt importants en el desenvolupament emocional i psicològic dels infants.

Clica i veuràs com hem gaudit d’aquesta activitat al llarg dels cursos. Cantània a l’Escola La Jota