Formació de claustre d’infantil, primària i secundària. Fem equip!

Dimarts dia 9 d’abril l’equip docent de l’Institut Escola de Badia hem tingut una formació per la tarda sobre robòtica.

Com ja sabeu, la robòtica es treballa al centre des d’educació infantil i fins a la secundària, dins d’àrees com les matemàtiques, l’aprenentatge de la lectura i l’escriptura, la tecnologia,…, per aprendre lletres, per aprendre angles, per fer una postal als fillols de primària,…

Dins la nostra programació d’Estratègia Digital, la robòtica hi té un paper força important i ara, amb els nous robots que hem rebut, encara en pot ser més.

L’aprenentatge amb robòtica educativa es considera multidisplicinar i pedagògic, ja que amb la construcció i programació de diferents enginys i robots l’alumnat desenvolupa habilitats creatives i resolutives, com és la realització d’hipòtesis, el pensament sistemàtic, lògic i estructural.

Des del centre ens creiem els beneficis de la robòtica educativa:

• Fomenta el pensament lògic i la resolució de problemes
  • Fomenta la creativitat i la innovació
  • Facilita l’aprenentatge pràctic de les STEM
  • Millora les habilitats de col·laboració
  • Desenvolupa la paciència i la constància
  • Incrementa la confiança en les habilitats digitals
  • Prepara per al futur laboral