Instal·lacions

L’Institut Escola de Badia és un centre educatiu de dues línies. Aquest curs 2023-24 som 6 grups d’Educació Infantil, 11 grups d’Educació Primparia i 2 grups d’Educació Secundària.

Al centre hi ha les Aules de Música, les Aules de Psicomotricitat, l’Aula d’Anglès, l’Aula d’Informàtica, el Laboratori per Infantil i Primària i el de Secundària, l’Aula de Tecnologia per Secundària, l’Aula de Plàstica de Secundària, la  Biblioteca d’escola i les biblioteques de cicle i classe, el Teatre, el Menjador (el menjador petit i el menjador gran), l’Aula de la Ràdio i el Gimnàs.

Disposem d’amplis passadissos on hi tenim els Racons de Joc Simbòlic, el Racó de l’Artista, el Racó per Llegir, el Tauler Gegant d’Escacs,…

Al pati tenim dos horts. Els patis són grans, amb jocs d’exterior, amb sorral per infantil, arbres, plantes, bancs, taules i fonts. Hi tenim també el Racó dels Troncs, un nou espai molt polivalent.

Aquí en tens una mostra