A.V.A.C.

El Projecte AVAC va néixer a l’Escola La Jota el curs 2005-2006 com un espai de trobada entre  els diferents membres de la comunitat educativa. Un espai compartit, que potencia la comunicació, la coneixença i la coherència educativa entre allò que els infants fan a l’escola i a casa.

Es tracta d’una manera d’entendre l’escola que, cada curs, anem reconstruint i reinventant.

L’AVAC promou moltes activitats, com les xerrades de P3, visites d’exalumnes, familiars experts, el Club de Lectura, el Club de les àvies i els avis, … i la jornada de jocs AVAC compartida entre alumnes, famílies i mestres.

La dinàmica ha estat sempre la mateixa: fer reunions inicials entre mestres i famílies per organitzar les actuacions del curs. D’aquestes reunions en sorgeixen comissions, activitats,…

Com a reptes de futur immediat ens plantegem connectar aquest projecte amb la nostra ciutat, amb el nostre entorn. En definitiva: una major implicació en la vida del poble.

Flyer AVAC 20-21