Cicle Inicial al Poble Espanyol

Cicle inicial ha realitzat una sortida al Poble Espanyol de Barcelona. La sortida està relacionada amb el monogràfic d’aquest any “Història de l’art”, per aquest motiu, a més a més de visitar l’exposició artística, han pogut dur a terme un taller de creació d’una obra d’art.… Llegeix més»

CICLE SUPERIOR VISITA EL MUSEU PICASSO

Dimecres passat l’alumnat de Cicle Superior va visitar el Museu Picasso a Barcelona. Durant la visita observarem diferents obres de l’artista i conversarem sobre alguns dels seus quadres. Després vam tenir l’oportunitat de dissenyar una creació pròpia utilitzant diferents tècniques. Va ser una experiència força… Llegeix més»

Programa Escolar de Fruita i Hortalisses 2023-2024 (AFRUCAT)

Famílies,
Ja iniciem el Programa Escolar de Fruita i Hortalisses del curs amb AFRUCAT, l’Associació Empresarial de Fruita de Catalunya.
És important que les famílies conegueu l’existència d’aquesta activitat, la importància de menjar fruites i hortalisses i l’esforç que el sector agrari productor està fent per donar suport a aquest Programa i promoure entre els… Llegeix més»

Experiments a Cicle Inicial

A partir del primer cicle de primària, iniciem el treball del coneixement del medi natural i social a través de la interacció directa amb el medi i l’entorn. Per aquest motiu, el laboratori de l’escola, es converteix en una finestra oberta al món. Amb… Llegeix més»

L’art rupestre a Cicle Mitjà

Aquest curs la finestra oberta al món que va decidir l’alumnat va ser l’art.  A cicle mitjà vam decidir que ens centraríem en l’art rupestre i un dels reptes que ens hem plantejat és la construcció d’aquesta cova prehistòrica plena de mostres d’art.  L’hem anomenat… Llegeix més»

21 de febrer: Dia de la llengua materna

L’alumnat de quart ha fet una feina per commemorar el Dia Internacional de la Llengua Materna.  Han reflexionat sobre la seva paraula preferida i ens expliquen quina és i per quina raó és la millor paraula del món.
Us deixem amb el vídeo provisional (aquests dies… Llegeix més»

I5 Poble Espanyol

Dimarts 20 de febrer els nens i les nenes de la classe dels pirates i vaixells van anar d’excursió al Poble Espanyol. Allà van poder fer un taller de ceràmica molt creatiu, així com van conèixer a dues alfareres que ens van explicar com… Llegeix més»