POEFA

Projectes amb oportunitats d’èxit educatiu a favor de l’alumnat.

POEFA

El Departament d’Educació obre convocatòria per seleccionar centres de titularitat pública dependents del Departament d’Educació que presentin un projecte escolar amb accions innovadores de suport i reforç per a la reducció i la prevenció de l’abandonament escolar prematur i el foment de la igualtat d’accés a una educació de bona qualitat en les etapes de primària (5è i 6è curs) o secundària obligatòria.

Les actuacions realitzades  formen part del Programa de cooperación territorial orientación y refuerzo para el avance y apoyo en educacióncofinançat pel Ministerio de Educación y Formación Profesional i pel “Programa Operatiu d’Ocupació, Formació i Educació del Fons Social Europeu 2014-2020”

Aquesta convocatòria estableix diferents accions de suport per a cada una de les cinc modalitats del programa:

Modalitat A. Accions de reforç educatiu extern
Modalitat B. Extensió educativa amb un component lúdic
Modalitat C. Orientació a l’alumnat amb talents singulars i necessitats educatives específiques
Modalitat D. Grups interactius per a la creació de comunitat
Modalitat E. Creació d’activitats i material educatiu de reforç

El curs 2019-20 l’Escola La Jota ha participat en el POEFA, sent seleccionada al presentar el projecte FEM ESCOLA”.

Aquest projecte repon a la forta motivació del claustre de l’Escola La Jota per oferir als seus alumnes el millor a nivell educatiu i humà, amb la creació de situacions educatives riques i competencials.

Les activitats realitzades són:

Modalitat A: Realitzar tallers de robòtica Lego a 6è curs.

Modalitat B: Tenir un dinamitzador durant l’esbarjo del menjador de 5è i 6è curs.

Modalitat E: Crear materials educatius de reforç per al període de vacances d’estiu per alumnes de 5è i 6è curs.