XX CERTAMEN NACIONAL JUVENIL I INFANTIL DE LECTURA EN VEU ALTA. CURS 2023-2024

L’Institut Escola de Badia, ben aviat Institut Escola La Jota, promou la lectura entre el seu alumnat com a base de tot aprenentatge. Una de les moltes activitats que realitzem és participar en el Certamen Nacional Juvenil i Infantil de Lectura en Veu Alta. Aquest curs hi hem participat amb un alumne de cicle mitjà, un alumne de cicle superior i un alumne de secundària.

Objectiu: promoure l’èxit en l’aprenentatge, promoure les competències en el nostre alumnat. Tenim com a missió el foment de la llengua i la cultura.

La Fundació Enciclopèdia Catalana i el Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya organitzen el Certamen Nacional Infantil I Juvenil de Lectura en Veu alta.

Veualta és el projecte del Grup Enciclopèdia que té la missió de promoure la literatura i la llengua per mitjà de la lectura compartida en veu alta.

Segons estudis científics, la lectura compartida en veu alta comporta implicacions emocionals, socials i d’adquisicó de coneixements que potencien i consoliden aspectes cognitius claus per a la infantesa, l’adolescència, la joventut i l’edat adulta.

Veualta vol aportar nous coneixements sobre els beneficis de la lectura en veu alta per mitjà d’estudis i publicacions i ofereix recursos i formació per a tots els públics.

Durant l’estona de lectura diaria de part d’aquest segon trimestre, els alumnes han llegit els  llibres triats per l’organització. A cada classe s’ha fet una tria dels i de les millors alumnes lectors/es. Els nostres representants han estat:

• Per Cicle Mitjà (4t curs): Unai Polo López
  • Per Cicle Superior (5è curs): Unai García Merino
  • Per 1r d’ESO: Adrián Palomares Salcedo

MOLTES FELICITATS I A CONTINUA LLEGINT!!!

Aquí teniu els llibres llegits: