Sol·licitar ajuts de material, ajuts esportius i per a menjador d’escoles bressol

Ja han començat els terminis per sol·licitar ajuts de material, ajuts esportius i ajuts de menjador d’escoles bressol. En els casos d’ajuts de material i esportius, el termini finalitza el 26 d’abril. El termini dels ajuts per a menjador d’escoles bressol restarà obert fins al 24 de maig.

Poden demanar els ajuts de material escolar les famílies de persones inscrites en qualsevol curs de Primària i 4t d’ESO de centres finançats amb fons públic. Els ajuts esportius, famílies amb infants i joves de 3 a 17 anys; i els ajuts per al menjador d’escola bressol, famílies amb alumnat de 0 a 3 anys.

La sol·licitud de l’ajut la pot fer el pare, la mare, el tutor/a legal o la persona encarregada de la guarda i protecció d’alumnes d’ensenyament obligatori i segons les característiques de l’ajut.

Enllaç a la pàgina de l’Ajuntament de Badia del Vallès.

Full informatiu sobre els ajuts.