Dinar en família a l’escola!

Benvolgudes famílies usuàries del servei de menjador ,

L’empresa Roca González SL ha iniciat aquest segon trimestre el projecte DINAR EN FAMÍLIA A L’ESCOLA!

Si voleu compartir un dinar amb el vostre fill o filla al nou menjador del centre, si voleu provar el dinar del menjador, si voleu conèixer de ben a prop aquest moment del migdia,…, llegeix el document del projecte i truca!!!

Vine a gaudir de l’estona del dinar amb el teu fill o filla, ja han vingut 10 famílies. Faltes tu?

Aquí trobaràs les fotografies de les famílies que han vingut. Elles et poden explicar!