PREMIS SANT JORDI AJUNTAMENT DE BADIA

Dilluns 22 d’abril es van premiar als guanyadors i a les guanyadores dels Premis Sant Jordi de l’Ajuntament de Badia del Vallès.
A l’Auditori municipal, Antonio Díaz, el Mago Pop, representants polítics i tècnics de l’Ajuntament van repartir els premis acompanyats d’un tendre espectacle musical fet… Llegeix més»

Preparem Sant Jordi 2024

Ja s’apropa, ja falta poc!!!
Sant Jordi, la Princesa i el Drac ja gairebé estan aquí.
Ja veuràs aquest curs, serà de llibre, de flor i de foc.
De moment, pots jugar si entres en aquest enllaç.

Noves finestres a l’edifici de secundària

Continuem amb les millores dels edificis de l’Institut Escola de Badia.
Ara toca renovar algunes de les finestres de l’edifici de secundària: les aules, el laboratori, els espais on es faran els despatxos, la nova biblioteca, la nova seu de l’AMPA,…
Està quedant molt xulo!
Tenim ganes de… Llegeix més»

GEOMETRIA AMB PRO-BOTS A 5è

A 5è a l`àrea de Matemàtiques hem començat a treballar la Geometria a través dels Pro-Bots, aquests robots a partir de la seva programació ens permeten introduir-nos al mon matemàtic treballant conceptes de mesura, angles, perímetres, àrees, etc.
Podeu veure algunes imatges clicant Llegeix més»

TUTANKAMÓN, una experiència immersiva

L’alumnat de 1r d’ESO ha visitat l’exposició TUTANKAMÓN , una experiència immersiva a Barcelona.
La sortida ha valgut molt la pena, ha estat molt interessant i ha complementat l’aprenentatge curricular de classe.

1r d’ESO: Teatre en anglès

Divendres 22 de març de 2024.
L’alumnat de 1r d’ESO de l’Institut Federica Montseny i de l’Institut Escola de Badia assisteixen a una obra de teatre en anglès com a activitat conjunta entre els dos centres a l’Auditori Municipal de Badia, Auditori Antonio Díaz – El… Llegeix més»

Dinar en família a l’escola!

Benvolgudes famílies usuàries del servei de menjador ,
L’empresa Roca González SL ha iniciat aquest segon trimestre el projecte DINAR EN FAMÍLIA A L’ESCOLA!
Si voleu compartir un dinar amb el vostre fill o filla al nou menjador del centre, si voleu provar el dinar del menjador,… Llegeix més»