JORNADA DE PORTES OBERTES: de l’1 al 5 de març de 2021 de 17h a 18:30h.

Caldrà CITA PRÈVIA.

L’objectiu de la Jornada de Portes Obertes és informar a les famílies perquè puguin escollir l’escola que considerin més adequada per als seus fills i filles.

​Aquestes jornades també són l’inici de la relació entre la família i el centre i són el punt de partida de la integració i la participació activa en la comunitat educativa. Aquest és per nosaltres un punt clau del camí educatiu de l’infant.

El contacte directe amb el personal docent del centre on les famílies tenen interès que estudiïn els seus fills i filles, i la possibilitat de fer preguntes i compartir inquietuds, fa que la Jornada de Portes Obertes sigui una eina potent.

Les Jornades de Portes Obertes d’aquest curs es faran de forma presencial, amb les adequacions necessàries per la situació epidemiològica i d’aquesta manera es garanteix el dret de les famílies a la informació sobre el procés d’admissió.

Per tal d’evitar la presència de grups nombrosos de famílies,  les Jornades de Portes Obertes s’organitzarà de manera esglaonada.

Per facilitar l’organització a les famílies, trobareu el CALENDARI DE CITA PRÈVIA on podreu triar el dia de la visita.

MESURES ORGANITZATIVES I SANITÀRIES PER ORGANITZAR LES VISITES PRESENCIALS:

​Per garantir que les Jornades de Portes Obertes en modalitat presencial es desenvolupin en condicions de seguretat sanitària, a les escoles adoptarem les mesures organitzatives següents seguint les instruccions del Departament d’Educació i de Sanitat:

• Es permet la presència de les famílies en els centres educatius fora de l’horari escolar, de 17 a 18:30h
  • La presència de famílies visitants en els centres educatius s’ha d’organitzar en grups de fins a 10 persones.
  • Poden venir fins a 3 persones de cada grup de convivència o nucli familiar que visiti el centre. Caldrà que a l’aplicació de cita prèvia apunteu les dades de tots els acompanyants.
  • Es recomana no venir acompanyats de menors a la visita.
  • A l’entrada del centre, s’ha de prendre la temperatura a les persones visitants, i cal que es facin el rentat de mans amb gel hidroalcohòlic.
  • L’ús de la mascareta és obligatori en tot moment.
  • Es recomana no fer ús dels lavabos si no és imprescindible.
  • Cal mantenir en tot moment una distància mínima d’1,5 metres entre les persones participants a la jornada que no pertanyin al mateix grup de convivència.
  • Abans i després de cada reunió amb les famílies cal desinfectar els espais utilitzats, especialment les superfícies de contacte (cadires, taules, poms de les portes, etc.).
  • No s’ha de lliurar cap documentació en paper.​​

COM CONTACTAR AMB L’ESCOLA? podeu  trucar al 93 718 37 58 o escriure a l’adreça ceiplajota@xtec.cat

INFORMACIÓ SOBRE LA PREINSCRIPCIÓ

CARNAVAL 2021

La festa del CARNAVAL és una festa molt viscuda i arrelada a l’escola. Tota la comunitat educativa en gaudeix i es realitzen moltes activitats de gresca de forma compartida.
Tot comença amb la preparació de les disfresses, pensant quina i com fer-la. Amb temps a… Llegeix més»

JORNADA DE LA PAU

Aquest divendres dia 29 de gener a l’escola hem fet la Jornada de la Pau. És una jornada que es porta a terme a tota l’escola, des de P3 fins a 6è i dins de les actuacions A.V.A.C.
Enguany ha estat diferent als altres cursos. Enlloc… Llegeix més»

Joan Miró

A P5 continuem treballant la plàstica a través de l’obra de Joan Miró. Aprenem a expressar les pròpies emocions per mitjà del llenguatge plàstic. Fem ús de la intuïció, la improvisació, la fantasia i la creativitat tant en l’observació com en els processos creatius artístics.

Avui toquen esquitxades en un mural a la paret. D’aquesta manera repassem els colors (verd, blau, vermell, groc i negre), posem a prova la nostra destresa amb el pinzell i decorem la nostra escola perquè estigui bonica.

Esperem que us agradi.

L’HORT DE LA JOTA

🌱🌱🌱🌱🌱EL NOSTRE HORT TORNA A NÈIXER!!!🌱🌱🌱🌱🌱
Bon dia famílies!
El dia 18 de gener, hem tornat a obrir l’hort de la nostra escola amb una plantada de pèsols, diferents tipus d’enciams, cebes, julivert, pastanagues i coliflor verda.
Donem les gràcies als alumnes de primer i de tercer que… Llegeix més»

UN SENZILL GRAN DESCOBRIMENT

Aquesta imatge tant senzilla com és l’abecedari ens ha fet descobrir el seu gran potencial. L’alumnat de primer el té enganxat a la seva taula  i això els hi serveix per observar-lo i utilitzar-lo de manera autònoma . D’aquesta manera aconseguim facilitar la interiorització  del… Llegeix més»

NADAL A L’ESCOLA

NADAL 2020 ESCOLA LA JOTA
Aquestes són les activitats al voltant de la màgica festa de Nadal:
DIVENDRES 11 DE DESEMBRE:
Visita virtual del Patge Reial a les classes d’infantil, cicle inicial i cicle mitjà. Col·labora la Fundació cívica Oreneta del Vallès.
El Patge Reial… Llegeix més»

FRUITA A L’ESCOLA. FRUITA A CASA

Una bona manera per a incentivar el consum de fruites i verdures als infants, és la de involucrar els fills en la compra i preparació d’aquests aliments. Si estan implicats en tot el procés d’elaboració de les diferents receptes seran més propensos a, com a… Llegeix més»

Club de Lectura

El Club de Lectura el forma un grup de mares i ex-mares d’alumnes de l’escola. Les seves ganes de participar i de fer activitats amb els infants, fa que cada curs aportin idees i ajuda.
Amb elles hem vist teatre, escoltat contes i poemes, fet disfresses,… Llegeix més»

RECAPTE PER BADIA

RECAPTE  PER BADIA
Davant la pandèmia COVID-19 els Bancs d’aliments han vist augmentada un 40% la demanda d’aliments. Aquest any més que mai volem solidaritzar-nos amb la població que s’ha vist afectada econòmicament per aquesta emergència sanitària.
L’Escola La Jota, amb les altres escoles de la… Llegeix més»