1r d’ESO: Teatre en anglès

Divendres 22 de març de 2024.

L’alumnat de 1r d’ESO de l’Institut Federica Montseny i de l’Institut Escola de Badia assisteixen a una obra de teatre en anglès com a activitat conjunta entre els dos centres a l’Auditori Municipal de Badia, Auditori Antonio Díaz – El Mago Pop.

L’alumnat ha gaudit molt veient la representació de Jekyll.

Aquesta activitat és totalment gratuïta. Està finançada pel Ministeri d’Educació i Formació Professional i el Mecanisme de recuperació, transformació i resiliència i per la Unió Europea NextGenerationEU, dins del Pla de millora d’oportunitats educatives (PMOE)  i el Programa de cooperació territorial per a l’orientació, l’avenç i l’enriquiment educatiu PROA+.