Extraescolars

• L’escola a través de l’AFA oferta un seguit d’activitats extraescolars:

Aquestes són les activitats ofertes per aquests curs i han de tenir un mínim de 6 nens/es perquè es puguin realitzar.
Totes aquestes activitats començaran a l’octubre de 2018 i finalitzaran a principis de juny de 2019, coincidint amb la jornada intensiva.

Us facilitem un nou mail per qualsevol dubte que tingueu sobre les activitats extraescolars d’enguany:

extraescolarslafalguera@gmail.com

Els preus són mensuals per a totes les activitats.

Baixes: Caldrà comunicar la baixa d’una activitat per escrit al correu electronic del AFA extraescolarslafalguera@gmail.com  entre el dia 15 i el dia 25 de cada mes (depenen de cada activitat).

Un cop confirmada la baixa a la familia per part de l’AFA, es farà efectiva al mes següent.

El mes en curs serà facturat.

Les extraescolars de migdia (lego-robòtica, escacs i música): Els alumnes dinaran en el primer torn de menjador a les 12,30 i en acabat faran l’activitat, en finalitzar es tornen a les aules.

Les extraescolars de la tarda (atletisme, patinatge, aikido, anglès, futbol sala, zumba, etc) L’horari és de 16.45 a 17.45h amb els primers 15 minuts per berenar. El monitor o mestre recollirà els infants i berenaran. En el cas d’anglès, berenaran utilitzant com a llengua vehicular l’anglès.

Quadre definitiu EXTRAESCOLARS CURS 2018 – 2019:

TAULA EXTRAESCOLARS 2018-2019

Extraescolars:

PREUS:

*Atletisme*: 120e al any (posibilidat de pagar en dues vegades)
*Anglés*: 70e al trimestre més una cuota de material en funcio del curs
*Zumba*: 21e al mes
*Escacs*: 21e al mes
*Circ*: 20e al mes
*Trail runing*: 20e al mes
*Fútbol Sala*: 45e al trimestre més 10e de matrícula que es pagará amb la primera quota
*Robótica*: 45 al mes
*Patinatge*: 25e al mes més 30-40 de la assegurança anual. El preu de *patinatge Infantil * es determinara en funcio del grup que surti.
*Aikido*: 25e al mes més 40-50 de la assegurança anual

*Taller d’Art*: 35e al mes + assegurança

*Kiddies*: 23e al mes

Per música  consulteu amb les respectives empreses.