Projectes

A la franja de Projectes, l’alumnat posa en pràctica i integra de forma interdisciplinària, coneixements de diferents àrees adquirits durant la franja de Teixit d’aula, per tal de desenvolupar habilitats competencials sobre situacions d’aprenentatge reals, significatives i funcionals i que neixin de la seva curiositat i interessos. És la franja on la globalització del coneixement es fa present d’una forma més evident.

L’infant es fa preguntes per naturalesa, i és en aquest espai on l’adult acompanya aquesta curiositat per formular hipòtesis, investigar i buscar respostes, sempre respectant el nivell cognitiu de cada etapa: guiant, induint a fer noves preguntes, generant debat a partir del mètode dialògic.

Aquest tipus de projectes busquen un objectiu finalista, amb un resultat que repercuteixi socialment.

A la vegada, a l’escola es desenvolupen i implementen d’altres projectes transversals al llarg dels tots els cursos:

🌿 Projecte Involucra’t

🌿 Projecte TEI

🌿 Pla de dinamització lectora

🌿 Educació Viària

🌿 Situacions d’aprenentatge diverses (English Day, el projecte Sabata, la Família, l’hort i altres contextos d’aprenentatge interdisciplinars que es treballen de manera competencial).

🌿 Projecte de la Felicitat (programa que consta de 6 sessions de 60 minuts cadascuna que permeten desenvolupar i aplicar temàtiques com la intel·ligència emocional, el treball en equip, les fortaleses personals, el mindfulness, entre d’altres).

🌿 Tallers del Servei Crític i d’Educació sexo-afectiva