Preguntes freqüents

Quan costa ser soci de l’Ampa?
La quota anual per al curs 2016-2017 queda rebaixada en 20€ per família.
Amb els recursos obtinguts i les subvencions que periòdicament anem sol·licitant gestionem tots els serveis que oferim i fem la previsió per a futures despeses.

Per què l’AFA ens carrega coses que son pròpies de l’escola?
Des de l’inici de l’escola l’AFA sempre ha volgut col·laborar de forma molt estreta amb la direcció i tot el personal docent del centre, així que com que l’escola com a tal no pot generar rebuts, l’AFA va obrir un compte exclusiu per gestionar els recursos complementaris de l’escola. Aquí es recullen les quotes de material i de les sortides organitzades per l’escola. Per això, malgrat que els rebuts van a nom de l’Ampa, el cert és que son recursos que son gestionats directament des de l’escola.

Per què algunes vegades us demanem les vostres dades personals?
No té gaire secret i per descomptat que té un caràcter voluntari. És per estar en contacte i estar informats. Els primers anys erem poques famílies i la comunicació funcionava molt de boca a boca i amb fulletons que repartien les mestres. A mesura que l’escola ha anat creixent, aquesta forma de comunicació es cada vegada més complicada i és per aquest motiu que el correu electrónic, la nostra pàgina web i darrerament la nostra pàgina a Facebook, son les eines més útils que tenim.