Equipament Escolar

La Falguera és una escola pública i no obliga a anar vestit amb un vestuari determinat, però a través de l’AFA es poden adquirir diversos elements de l’equipament escolar com són bates, samarretes i xandalls, amb un preu raonablement econòmic i que fan més fàcilment identificables a nenes i nens a l’hora de sortides i altres esdeveniments.

Els preus de l’equipament pel present curs són els següents:

Bata Màniga LLarga:                   15 euros soci   20 euros no soci
Bata sense mànigues:                 14 euros soci  18 euros no soci
Samarreta Màniga Llarga:           8 euros soci   12 euros no soci
Samarreta Màniga Curta:            6 euros soci    10 euros no soci
Xandall complert:                          28 euros soci  32 euros no soci
Xandall sense pantaló:                20 euros soci   25 euros no soci
Gorra:                                               3 euros soci      5 euros no soci
PACK (samarreta M/LL +  samarreta M/C + Bata M/LL + Bata S/M + xandall complet + gorra):  55 euros soci i 90 euros no soci.
PACK (samarreta M/LL +  samarreta M/C + Bata M/LL + Bata S/M + xandall sense pantaló + gorra):  47 euros soci i 83 euros no soci.

Les samarretes i els xandalls els subministra l’empresa RED-NESS SL, especialitzada en la distribució majorista de tot tipus de roba.