Què és l’AFA i per a què serveix

Què és l‘AFA la Falguera, és una associació sense afany de lucre que agrupa a les famílies de la nostra escola, i el nostra principal objectiu es treballar per a la millora de la nostra escola i de l’educació.

Com conseguim millorar:

• Participant de forma oberta i activa a l’escola per dinamitar la seva activitat i per promoure proyectes complentaris a l’estudi.
  • Amb vocació d’aportar i de col·laborar amb la direcció i l’equip docent de l’escola per actuar com a interlocutor, per tractar temes que afecten a les famílies.
  • Fomentem el treball en xarxa amb d’altres agents educatius, i ens encarreguem de la prestació de serveis (menjador i acollida) i de les extraescolars. L’escola no pot contractar aquest serveis.