L’Art

Un dels pilar fonamentals de l’escola és el projecte d’art, entès com un espai creatiu i interrelacionat amb la plàstica, la música i la dansa, que comença en tots els àmbits a Infantil 3, fins a 6è.

Els infants gaudeixen d’una sessió setmanal d’introducció a la dansa cotemporàia i tradicional portada a terme per membres de la Factoria Mascaró.

En relació a l’educació plàstica, es porta a terme un projecte interdisciplinari i internivell a partir d’autors de diferent estil i gènere, i a partir dels quals, es fa una visita a un museu o es porta a terme un taller a l’escola de forma anual, des de I4 fins a 6è. Fem Jornades Culturals a finals de curs (2a Setmana de juny del 2023).

En relació a l’educació músical, participem amb els grups de 5è en el Projecte Cantània. S’introdueix un instrument musical a partir de 3r, i realitzem sortides a l’Auditori, Palau de la Música i Liceu durant tota l’escolaritat,  sempre d’acord amb les circumstàncies i aforaments oferts.