Quota AFA

Us recordem que la finalitat de la quota de l’AFA és tenir un petit capital per ajudar a l’escola a millorar tots aquells aspectes que fan falta; els diners s’inverteixen únicament en l’escola i tots els alumnes (material per les aules, suport a les comissions mixtes,…).

Aquest curs 2018-2019, des de la Junta de l’AFA s’ha decidit que la quota de l’AFA sigui 30 euros anuals per família.

La quota es farà efectiva a través de TPV Escola, fins al dia 30 de setembre de 2018.

Recordar-vos també que per tal de gaudir dels descomptes de ser soci de l’AFA al menú menjador i equipament escolar cal haver fet prèviament efectiva la quota de l’AFA.

De cara a facilitar la feina a Esberla, Sccl (empresa que gestiona el servei de menjador), qui a dia 30 de setembre de 2018 sigui soci se li cobrarà el menú menjador a preu reduït.