CONVOCATÒRIA ELECCIONS CONSELL ESCOLAR

Durant aquest mes de novembre es celebraran les Eleccions al Consell Escolar per dur a terme la renovació parcial dels seus membres.

El proper 24 de novembre tindran lloc les votacions per cobrir les vacants del sector de famílies d’alumnes i el dia 25 de novembre es duran a terme les votacions per cobrir les vacants del sector mestres.

QUÈ ÉS EL CONSELL ESCOLAR?
El Consell Escolar és l’òrgan col•legiat més representatiu dels centres educatius on està representada tota la comunitat educativa.

QUINES FUNCIONS TÉ?
El Consell Escolar aprova: el Projecte Educatiu de Centre, la Programació General Anual, les propostes d’acords, les Normes d’organització i funcionament, la modificació de la carta de compromís educatiu i el pressupost anual. Per altra banda, també intervé en l’admissió de l’alumnat i si s’escau en la resolució de conflictes a través de la Comissió de Convivència. Finalment, també participa en el procés de selecció de la direcció del centre.

COM PODEU PARTICIPAR?
✅ presentant la vostra candidatura abans del dia 12 DE NOVEMBRE. Aquest curs hi ha 3 vacants del sector famílies i 3 vacants del sector mestres.
✅ anant a votar el dia 24 DE NOVEMBRE (famílies) i el 25 DE NOVEMBRE (mestres).

PARTICIPA! VINE! VOTA!