INICIEM EL PROGRAMA ESCOLAR DE PROMOCIÓ ESPORTIVA

Aquest matí han començat les ativitats del “Programa Escolar de Promoció Esportiva” al nostre centre. Dit programa es conforma per un conjunt d’activitats que organitza i realitza el “Patronat Esportiu Municipal” a totes les escoles de les Franqueses del Vallès que tenen educació primària. L’objectiu és acostar el “PME” a les escoles fent promoció i difusió d’aquells esports que més identifiquen la tasca formativa del “PME”, donant a conèixer altres esports de caràcter minoritari que també es practiquen en el municipi.