Mesures contenció coronavirus

Benvolgudes famílies

El Departament d’Educació, seguint instruccions del Departament de Salut i com a mesura excepcional per contenir el coronavirus, ha pres la decisió de tancar a partir demà 13 de març de 2020 tots els centres educatius del país i, per tant, han quedat suspeses les classes en horari lectiu, les activitats extraescolars i activitats extraordinàries (portes obertes, preinscripció,  sortides i colònies) durant el període que més avall us indiquem.

Us fem avinent que el centre ha de romandre tancat i per tant sense alumnat i sense personal docent i no docent.

Aquesta mesura té prevista una durada inicial de 14 dies (fins el dia 27 de març de 2020).

Prestarem atenció a les instruccions del Departament de Salut i a l’evolució de la situació.Us recomanem que tingueu oberts els canals de comunicació amb l’escola (web, email, Instagram) per estar informats en tot moment. Us recordem que cal que seguiu les indicacions, recomanacions i protocols que estableix el Departament de Salut pel que fa a la prevenció del virus i que podeu consultar a http://canalsalut.gencat.cat/coronavirus

Emi Ventura