Erasmus+: Un somni fet realitat

Ahir l’escola va rebre una gran notícia. Hem estat seleccionat per portar a terme una projecte Erasmus+ durant els propers dos anys. El projecte ha estat molt ben valorat a nivell de Catalunya i Espanya. Aquesta vegada l’escola serà la coordinadora de desenvolupar el projecte que porta com a títol “Take the eTrain”, un projecte adreçat a alumnat d’educació infantil i primària que té com a principal objectiu instaurar i potenciar una nova metodologia d’aprenentatge als centres socis sobre el  treball cooperatiu com a base en la resolució de problemes. A partir d’un mateix fil conductor, el tren, com a mitjà de comunicació que facilita la proximitat entre països de la unió, i amb l’ús de les noves tecnologies es pretén que l’alumnat desenvolupi competències tan acadèmiques com socials, que el capacitin per a ser en un futur un ciutadà europeu capaç d’adaptar-se a les situacions canviants del seu entorn social. Treballarem cooperativament amb escoles de Polònia, Grècia, Itàlia, Lituania i Slovakia.

Felicitats Escola Joan Sanpera i Torras i resta d’escoles del projecte!

1. Rosa Maria Isidro Ortega

Felicitats !!!! Escola Joan Sanpera per aquest nou projecte, com els altres projectes que heu portat aquest també serà excel.lent.