DAY 7 – STEAM IN OULU

Avui era l’últim dia del curs per posar en comú el que hem après, fer la reflexió i valoració final de l’estada. Ha estat molt enriquidor poder compartir l’experiència amb gent de tot el món i conèixer els seus sistemes educatius i com treballen als… Llegeix més»

DAY 5 – STEAM IN OULU – Rajakylän School

Hem visitat l’escola Rajakylän, situada a 7 km d’Oulu, que també està dins el programa FULLSTEAM. Està molt vinculada a la música i les STEAM. Hem començat amb una breu explicació de les STEAM dins l’escola i com les porten a terme dins l’aula. Després hem realitzat 3 tallers dividits amb 3 grups diferents.… Llegeix més»

DAY 4 – STEAM IN OULU Ylikiiminki School

Avui hem començat el dia més aviat, ja que ens hem desplaçat amb bus a 30 km d’Oulu per veure l’escola Ylikiiminki en un paratge idíl·lic ple de neu. Hem fet raquetes de neu, que és una de les activitats que poden fer els… Llegeix més»

3r – Museu del Ferrocarril

Ahir, 14 de febrer, els alumnes de tercer vam anar a visitar el Museu del Ferrocarril.
Ens van explicar l’evolució d’aquest transport i vam poder veure locomotores i trens d’alta velocitat reals.
Vam fer de maquinistes i de carboners pujant a una de les locomotores de finals… Llegeix més»

Passat, present i futur – Setmana monogràfica 2024

La setmana passada vam celebrar la setmana monogràfica amb el lema “passat, present i futur”.
L’alumnat va treballar diferents propostes, activitats, tallers, projectes i treballs manuals al voltant de la temàtica escollida. Al llarg de la setmana cada cicle s’ha centrat en diferents àmbits. Els… Llegeix més»

Llençar la pedra i amagar el CO2

Afrontem l’emergència climàtica, un dels reptes més colossals del nostre temps. Gràcies a un material experimental de nova creació, els nostres alumnes de 5è seran protagonistes d’una recerca conjunta amb l’Institut Català de Nanociència i Nanotecnologia (ICN2). L’experiment començarà durant la Setmana de… Llegeix més»