Verneuil-sur-Avre visita preparatòria Erasmus+

La setmana passada, dos mestres de l’escola, es van desplaçar a Verneuil d’Avre d’Iton per conèixer el projecte de les 4 escoles que l’alumnat de 6è visitarà el pròxim mes de novembre.

Va ser una visita molt profitosa per conèixer la realitat que es viu a les escoles de França i poder consensuar un projecte comú per realitzar amb l’alumnat. Vam conèixer les 4 escoles que estan situades a poblacions diferents:

Moltes gràcies a tot l’equip de Verneuil-sur-Avre per l’atenció rebuda i us esperem quan vingueu aquí! Cap al mes de maig, els alumnes francesos visitaran la nostra escola. Segur que aprendrem i gaudirem molt.