SEFAI, el projecte robòtic de 5è

Els nens i nens de 5è estem duent a terme un projecte de robòtica gràcies al Programa Retotech de Fundación Endesa. A mitjan del primer trimestre vam saber que formaríem part d’aquest projecte tan motivador i engrescador.

Al llarg del curs hem anat coneixent els components robòtics per poder desenvolupar el projecte final que actualment estem treballant. A partir de la pluja d’idees i d’escollir la proposta més votada i adient. Ens van repartir en diferents grups per tal que tots i totes estiguéssim igual d’implicats. El nostre projecte s’anomena SEFAI que significa: Suma, Esforça’t, Facilita, Ajuda i Inclou). Totes aquestes paraules donen significat a la nostra idea de voler posar el nostre granet de sorra en millorar l’escola sobretot pel que fa a les persones amb mobilitat reduïda i la contaminació acústica del centre. Seguim donant-li forma al nostre prototip mitjançant una maqueta. Estem molt contents i amb moltes ganes per poder presentar el nostre projecte al Festival del pròxim 8 de juny a Barcelona.

Hem realitzat un vídeo explicatiu de tot el nostre projecte. Per tal de poder participar al Premio Redes que necessitem la vostra ajuda. Voteu-nos!!

Estaríem molt agraïts si ens poden votar per Premio Redes. Moltes gràcies a tot@s!