RACONS DE JOC A P3

El joc (present a tots els espais i moments de l’escola, com el pati, a psico, a l’aula…) és una eina d’aprenentatge innata en la qual s’esdevé un procés interactiu i de comunicació amb l’entorn i amb els companys i companyes. A l’escola, una de les sessions preferides dels nens i nenes de P3 són els racons de joc, que poden gaudir en grup reduït. En aquest espai de joc simbòlic, minimons, construccions… sorgeix el joc espontani i lliure, una de les activitats més importants que poden realitzar els infants. Jugant imiten la realitat que viuen, assagen situacions futures, creen i construeixen espais i escenes a la vegada que expressen els seus sentiments i les seves emocions.