EL NOSTRE PATI

El pati de l’escola és l’espai de lleure principal al que tenen accés els infants durant la jornada escolar. Un espai de joc, de moviment, de relacions socials, de descobriments, experiments i d’aprenentatges.

Els nens i nenes de P3 aprofiten i gaudeixen molt del pati i sobretot en aquest trimestre d’adaptació a l’escola. L’hem aprofitat per fer altres activitats, com observar els arbres de la tardor, buscar pals, aglans i fulles de la tardor, fer traç, ballar cançons o anar a buscar el tió i la seva barretina.

rbt
btr