PROJECTE DECIBELS

A l’ escola estem fent el projecte decibels (dB) per abaixar el soroll. Fa  3 mesos que mesurem el soroll que hi ha a l’escola quan baixem al pati. Els alumnes de 6è hem analitzat els resultats i no baixen de 90 dB. Per això hem fet uns cartells per  seguir conscienciant a tots els nens i nenes que hem de reduir el soroll de l’escola. Hem passat per totes les classes per comentar l’anàlisi dels resultats i recordar que cal seguir treballant!

Els penjarem pels passadissos amb l’esperança de poder baixar el to de veu i no cridar tant.

Entre tots podem fer-ho!

DSCN1515-compressor DSCN1517-compressor DSCN1514-compressor DSCN1516-compressor