DIA ESCOLAR DE LA NO VIOLÈNCIAI DE LA PAU ESCOLAR

El Dia Escolar de la No violència i la Pau (DENIP) es va declarar fa 55 anys amb la voluntat d’educar en la cultura de la pau.

No és “un dia més de la pau” sinó un dia molt especial que proposa sembrar la llavor dels valors de la No violència i la Pau en els infants de tot el món.

Entenent que una escola de pau ha de començar per construir-se des del respecte a la pluralitat i diversitat cultural, hem realitzat diferents activitats al voltant de la cultura de la pau. Petits i grans hem treballat símbols, cançons, poemes i llibres on els valors del respecte i la pau eren els principals protagonistes. Així hem pogut reflexionar sobre la pau i completar la nostra mirada.