Acreditació ERASMUS

ACREDITACIÓ ERASMUS

Benvolgudes famílies

Estem molt contents d’anunciar-vos que l’escola Joan Sanpera i Torras ha aconseguit l’acreditació ERASMUS fins al 2027. Durant els últims mesos, un equip impulsor de docents del centre hem estat dissenyant i redactant el projecte que vam presentar per poder obtenir aquest distintiu. D’entre els 500 projectes d’escoles, instituts i institucions diverses presentades a tota Espanya, el nostre projecte ha estat molt ben valorat i per tant a partir d’aquest 1 de juny i durant els propers cursos, podrem gaudir de molts avantatges educatius a nivell Europeu: activitats de mobilitat d’alumnat i professorat, cursos de formació, treballs en xarxa amb escoles d’arreu d’Europa, tot pensat per poder millorar les competències dels nostres infants.

Seguim treballant per obrir l’escola a les oportunitats que ens ofereix el nostre entorn i poder seguir aprenent del món en que vivim.

Si voleu estar més informats/des del que són les Acreditacions ERASMUS podeu visitar el segúent enllaç.