Descobrim el nostre municipi

Els alumnes de 3r de primària, aquest dimarts dia 1 de març, vam anar a visitar diferents llocs d’interès del nostre municipi (Ajuntament, Parc de Falgar, Estació de trens, Església de Santa Eulàlia, Pavelló municipal d’Esports i Cal Gavatx), per conèixer la història i particularitats dels diferents llocs.

Ens alguns d’aquests punts d’interès ens esperaven els dirigents o els responsables del centres per respondre totes les preguntes i dubtes que teníem.

Hem descobert alguns aspectes que no sabíem i tota la informació que hem recopilat ens anirà molt bé pel projecte en el que estem endinsats els alumnes de 3r: Mobile History Maps, una iniciativa de Mschools.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>